Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Er det noen som har handlet på netthandelen.no her? Når det står kostnader til frakt kr 7+ kr 97 startpris pr pakke, hva betyr dette? Pr bud en vinner, eller samlet for alle budene pr dag? Kostnader for håndtering og emballasje kr 99, dette er samlet for alle budene en vinner, ikke sant? Anonymous poster hash: 1e00b...453
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Aner ikke hva det betyr. Men vet at netthandel.no tar seg godt betalt for frakt og emballasje. Derfor lønner det seg og handle en del. Mannen handlet en del der nå. Mener han sa det var varer for rundt 600 kr og fraktet emballasje for 400 kr. Handlet en del julegaver der, men så viser det seg at jeg villa noe av dette selv så da må vi handle på nytt... Anonymous poster hash: cad18...0e1
Bustetroll Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Har handlet der en gang før, og nå enda en gang. Vil egentlig nå ikke ha noe av det jeg "vant" så jeg angrer som fy:PFrakten blir vel regnet utifra hva du handlet.. de 97 kr for pakking osv er bare pr ordre (tror jeg!), altså èn bestilling uansett hvor mye du har kjøpt.. Første gangen kjøpte jeg 2 dunkåper, 1 par gummistøvler, og en badevekt, og alt kom på 940 kr tilsammen..Betalte vel 350 for den ene jakka, 250 for den andre 70 for støvlene og 70 for vekta.. så var resten frakt osv
Bustetroll Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 var inne og tittet nå.. er 99 for pakking pr orde, og frakt kom på 137,50 Dette gjaldt:PleddHårfønerSkilt fra dr lykkeNesehårtrimmer. bestiller du hagemøbler eller boblebad blir nok frakten en smule dyrere tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå