Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Vi holder på å skulle klargjøre boligen vår for visning og i den forbindelse skal jeg vaske ned badet vårt. Hvilke tips har du for å få et skinnende rent bad? Jeg sliter med at flisene oppleves skjoldete, og har ikke funnet et godt vaskemiddel for å unngå dette synes jeg.. Anonymous poster hash: 02a8c...522
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Forsøkt zalo? Eventuelt kombinasjonen salmiakk og zalo? Anonymous poster hash: dfae0...95f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Zalo og svamp! Zalo er fantastisk til det meste Anonymous poster hash: fcdcf...646
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Oj, det har jeg aldri tenkt på en gang.. da blir det Zalo-vask på badet.. får forsøke det nå til helgevasken og se..hvis det funker er det jo genialt! takk for tips HI Anonymous poster hash: 02a8c...522
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg bruker jif skurekrem og svamp/oppvaskbørste, funker som fjell. Anonymous poster hash: e3c78...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå