MissMagica Skrevet 3. oktober 2013 #26 Skrevet 3. oktober 2013 Hjemme går jeg i joggebukse og singlet eller joggebukse og en tynn genser. Helt uaktuelt og ha på seg noe annet her i huset.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #27 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg liker å føle meg vel hele tiden,så jeg går i jeans hele dagen, eelsker skinny jeans!og en fresh genser til som jeg føler meg fin i,samtidig som det ikke er noe krise å få gulp etc på. Sminker meg hver dag og synes det er best å se best mulig ut(iallefall i disse våkennetterdager!hadde jeg ikke hatt concealer for å skjule blå-under-øynene hadde jeg sett helt syk ut!) Anonymous poster hash: 8e4cb...59c
Isola&Lille+julegave Skrevet 3. oktober 2013 #28 Skrevet 3. oktober 2013 I dag er det tights og mammakjole (eller gravidkjole heter det kanskje?!) Fresher meg alltid, for jeg får alltid plutselig besøk, og da liker jeg å se bra ut. Sminke på og håret opp i en tull. Enkel sminke - foundation, kayal og mascara. Og lipgloss for jeg er så tørr på leppene fortiden.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #29 Skrevet 3. oktober 2013 Ammetopp, løs strikkejakke og joggebukse. Skal jeg ut på tur skifter jeg til jeans Satser på å være litt freshere når jeg a) ikke trenger å amme mer b)ikke trenger å bekymre meg for gulp Anonymous poster hash: bf7bc...301
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #30 Skrevet 3. oktober 2013 Tights, olabukser og joggebukser, men aldri noe som er stygt eller gammelt. Er veldig glad i klær. Stort sett det samme som jeg går i ute. Anonymous poster hash: 6850c...f26
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #31 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg bruker stort sett jeans (de neonfargede i stretch), IKKE de typiske dongeribuksene med stivt/hardt(??) stoff. Null ubehag, føler meg bare veldig fresh og opplagt Noen ganger tights. Pene topper, men for øyeblikket av den ammevennlige sorten Gikk bare med joggeklær før, og trust me: jeg ser bedre ut nå enn da Anonymous poster hash: 4efce...e71
Cat_Woman Skrevet 3. oktober 2013 #32 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg går gjerne i genser og strømpebukse når jeg er alene hjemme. Hvis jeg skal ut, eller det ringer på døra, så drar jeg på meg et skjørt.
Stella&My+2 Skrevet 3. oktober 2013 #33 Skrevet 3. oktober 2013 Akkurat nå sitter jeg i en sort kort og trang (men veldig stretchy) bomullskjole med tette sorte strømper til og en lilla skappel genser over. Utrolig behagelig, men kan likevel åpne døren hvis det ringer på uten å være flau;-) Håret i en rotete hestehale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå