Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 På tide å freshe opp stilen her hjemme nå... Går og daffer i joggebukse*/tights og t-skjorter med gulp så nå er det på tide å komme ut av boblen . Det må være komfortabelt, uaktuelt å gå med jeans hjemme for meg! Kom med tips dere, gjerne linker/bilder Anonymous poster hash: 6d815...680
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 DIB uniformen så klart! TIGHTS OG TUNIKA <3 <3 Anonymous poster hash: dbca6...11f
☆☆☆ Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Eg er neppe eit eksempel til etterfølgelse, no har eg pysjbukse og t-skjorte. Ser ikkje behovet for anna på formiddagen heime eigentleg, kler på meg når eg skal ut.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 DIB uniformen så klart! TIGHTS OG TUNIKA <3 <3 Anonymous poster hash: dbca6...11f Haha Anonymous poster hash: 6d815...680
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Eg er neppe eit eksempel til etterfølgelse, no har eg pysjbukse og t-skjorte. Ser ikkje behovet for anna på formiddagen heime eigentleg, kler på meg når eg skal ut. Men hva om noen kommer på døra ? Eldstejenta har begynt å få venner på døra og fler enn en gang nå har jeg fått spørsmål om jeg ikke har stått opp, haha! Anonymous poster hash: 6d815...680
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 joggebukse og genser..... Alltid joggebukse, med mindre jeg skal få besøk. Tar alltid på jeans eller noe annet når jeg skal ut. Men kunne ikke falle meg inn å gå med stramme jeans hjemme alene altså! Anonymous poster hash: 1884d...3cd
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Tigths og tunika, eller store strikkegensere.. Liker å gå med litt halvpyntede topper, sånn at det ikke ser så ille ut om noen kommer på døra.. På vinterstid bor jeg i ulllongs fra kari traa og fleecegenser. (Eller kosebukse og ullgenser) Anonymous poster hash: 799a7...b0b
Plutselig_gravid Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg merker at hvis jeg går i jeans og en helt grei topp hjemme, så øker energien min betraktelig og alle ting som bør blir gjort blir faktisk det ! Tar jeg på meg en joggis blir jeg automatisk lat. Men, ingen ting er bedre enn å hoppe ut av den trange jeansen etter en lang dag på jobb, for deretter å smette inn i en litt sliten joggis. Men da ender jeg fort i sofaen med beina på bordet... Og blir værende der...
Fae Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Akkurat nå har jeg mannens boxer og t-sjorte. Men ellers har jeg en myk bukse og tynn genser når jeg er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #10 Skrevet 3. oktober 2013 Alltid jeans, de er hverken trange eller ubehagelige faktisk, bruker jeans med god strech og i riktig størrelse. Alltid t-skjorte, og er det behov for det en strikket cardigan over. Er ganske kjedelig i klesveien egentlig Anonymous poster hash: c73f9...366
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. oktober 2013 #11 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg er hjemme i permisjon og bytter klær oftere enn du skifter mening. Har en storgulper, så her går det i det som er rent akkurat nå, thigts og en altfor kort ammetopp
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #12 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg kvittet meg med alle stygge klær, slik at jeg kun har klær jeg synes er pene. Da unngår jeg å se veldig ufresh ut hvis jeg plutselig får besøk. Føler meg jevnt over bedre også :-) Har jeans og enkel genser på nå, og håret i en ball. Kan lett hive på meg ankelboots, jakke og dra til byen. (Forstår ikke dere som ikke liker jeans,..jeg elsker det <3 ) Anonymous poster hash: 10ec8...623
MammantilNurket Skrevet 3. oktober 2013 #13 Skrevet 3. oktober 2013 Jeans og en pen topp, gjerne skjørt eller kjole også - har på meg det jeg ville brukt på jobb. Sminker meg og steller håret hver dag: høy hestehale, flette eller doughnut, lar det noen ganger være løst når Kjæresten kommer hjem Alltid neglelakk på fingre og tær. Bruker alltid øredobber og perlekjedet mitt Som regel høyhælte sko/støvletter når jeg går ut.
Elsker livet Skrevet 3. oktober 2013 #14 Skrevet 3. oktober 2013 Jeans og en helt vanlig enkelt tynn topp. Ikke noe ubehagelig. Buksa er tettsittende uten knapp og glidlås, og har mye strech. Det er presentabelt, men ikke pyntet. Jeg har øredobber, er sminket og håret er ok. Når jeg da skal ut tar jeg på meg jakke og sko.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. oktober 2013 #15 Skrevet 3. oktober 2013 Akkurat nå? En sort joggebukse i "ikke-helt-joggebukse-stil", sort singlet og en passelig pen, tettsittende genser over. Håret er i hestehale og jeg har foundation, blush og mascara i fjeset. Perleøredobber og neglelakk. Pleier å gå med jeans, singlet og bluse, men jeg har vasket hus her nettopp, så da passet ikke det helt. Liker å være sånn passelig fresh selv om jeg bare skal dasse rundt hjemme.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #16 Skrevet 3. oktober 2013 Akkurat nå? En slitt grå joggebukse, og en tskjorte jeg kjøpte i thailand for mange år siden Hjemme i permisjon, og gjør rent hus idag Anonymous poster hash: 7dd2e...c6c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #17 Skrevet 3. oktober 2013 Hjemmeuniformen min er tights/joggebukse som er 3 numre for stor, t-skjorte/tunika/singlet (uten bh under såklart, her lar vi det dingle) og en stor strikkegenser over der. Å glemte nesten strikkesokkene. Anonymous poster hash: 54218...2ca
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #18 Skrevet 3. oktober 2013 Hjemmeuniformen min er tights/joggebukse som er 3 numre for stor, t-skjorte/tunika/singlet (uten bh under såklart, her lar vi det dingle) og en stor strikkegenser over der. Å glemte nesten strikkesokkene. Anonymous poster hash: 54218...2ca Hehe, ser det for meg, skikkelig husmor Anonymous poster hash: c73f9...366
Tieran Skrevet 3. oktober 2013 #19 Skrevet 3. oktober 2013 Uff, ikke akkurat presentabel hver dag Nå har jeg en sliten joggebukse og en like sliten hettegenser. Men til mitt "forsvar" sitter jeg og prøver å få litt arbeidsmot slik at jeg får vasket gulvene og badet. Men det går stor sett i bedagelige joggebukser, diverse topper og gode, tykke sokker.
Miss Mamma Skrevet 3. oktober 2013 #20 Skrevet 3. oktober 2013 Min hjemmeuniform er joggebukse og stor strikkegenser eller onepiece. Men skal jeg ut eller få besøk så skifter jeg til noe litt mer anstendig. Hadde ei venninne som syntes det var skikkelig rart at jeg skiftet når jeg kom hjem for dagen ol. For ho mente at man måtte være kledd for spontant besøk eller om noe hendte å man ikke fikk tid til å kle seg... Men jeg har vært på legevakta med dattra mi iført onepiece med fett hår og uten sminke uten at det var noe jeg stusset over. så folk er forskjellige.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2013 #21 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg går i svart joggebukse, singlet i en farge som er ren, som regel svart det og. Hiver på meg en fleecejakke om jeg skal noe uhøytidelig. Vil jeg være litt fresh har jeg på meh jeans ig topp eller genser.
Gjest Anybody Skrevet 3. oktober 2013 #22 Skrevet 3. oktober 2013 Minst mulig... Uølsokker, bommulshorts og genser. Eller naken med blondemorgenkåpe.
Mars17 Skrevet 3. oktober 2013 #23 Skrevet 3. oktober 2013 Samme som jeg har gått med før på dagen... Jeans, singlet og genser/ topp/cardigan/mannen sin hettejakke osv..
Raych Skrevet 3. oktober 2013 #24 Skrevet 3. oktober 2013 Aldri joggebukse, og aldri tights. Bruker mye dongeribukser, men også bomullsbukser i diverse fasonger. Stort sett med en t skjorte til På jobb går det i mer fine klær, som dressbukser, bluser, blazer osv, men det er fordi det kreves i mitt yrke.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #25 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg går som regel i joggebukse eller pysjbukse og en topp/genser over når jeg er hjemme. Ringer det på døra så åpner jeg i det jeg går i. Er som regel kjentfolk som kjenner meg, og vet at jeg har en avslappet stil når jeg er hjemme skal jeg ut av døra så slenger jeg på meg noe skikkelig. Men skal jeg ut med bikkja på kvelden hender det jeg bare går i joggisen. Anonymous poster hash: c6dd8...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå