Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har en gutt som er 6 1/2 år som er mye ute å leker .De er en guttegjeng på 5-6 gutter som leker sammen og de kommer å ringer på hos hverandre . 2 av disse guttene er 8 år og nå har det kommet frem at disse guttene ikke alltid er så snill mot min gutt. Nå vet ikke jeg hva min gutt gjør heller men disse guttene er 2 år eldre en min gutt og ganske mye større og sterkere en min gutt er. Det er snakk om at disse guttene fanger min gutt og ikke vil slippe han, slår og spytter på min gutt. Jeg har sagt til min gutt at om noe er slemme mot han skal han komme hjem og si i fra. Og at om han er med på leken (for eksempel lekeslossing) må han tåle steken. Jeg har også sagt at han ikke skal leke med de guttene om de er slemme mot han, men han ser opp til disse guttene og vil gjerne leke med de. Jeg vet ikke om jeg skal la de ordne opp selv eller om jeg skal snakke med disse mødrene og si at de noen ganger er litt voldsomme mot min gutt? Anonymous poster hash: 7ba9a...4b0
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Veldig usikker. Tenker litt "hvor ille" er det egentlig om han fortsatt frivillig vil leke med de? Tror kanskje jeg hadde om det var et tilfelle der det gikk voldsomt for seg ha sagt det til guttene selv, noe ala "husk at dere er både større og sterkere enn xxxxx så dere får være litt forsiktig" eller noe slikt. Går jo evnt ann å ta det med mødrene i forhold til at de må huske på at de er litt større. Anonymous poster hash: 8d1c4...1b3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Neste gang de ringer på hos dere kan du si noe som : Jeg har sett at (navnet) kom hjem med spytt på jakken sin, dere vet at spytting ikke er greit gutter. Vil ikke se det flere ganger. Ser du voldsom lek hadde jeg sagt at nå ma dere huske på stopp regelen. (Å stoppe når noen sier stopp) Anonymous poster hash: f5f5b...f39
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Neste gang de ringer på hos dere kan du si noe som : Jeg har sett at (navnet) kom hjem med spytt på jakken sin, dere vet at spytting ikke er greit gutter. Vil ikke se det flere ganger. Ser du voldsom lek hadde jeg sagt at nå ma dere huske på stopp regelen. (Å stoppe når noen sier stopp) Anonymous poster hash: f5f5b...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå