Gå til innhold

Fikk time til abort, knakk sammen.

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Den siste var ment til 1635. Takk barn og engler, det var utrolig godt skrevet.. Tror du jeg kan skrive til deg på pm..?

HI

Anonymous poster hash: 7d893...aac

Klart du kan, forstår godt at du sliter med dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble selv gravid med en rusmisbruker(hasj,kokain,amfetamin) da jeg var tenåring og det har vært et helvete opp gjennom årene. I tillegg fant han seg en dame som drev på med det samme, så har hatt dobbelt med problemer og mas. Far er rusfri nå, men fy søren aldri om jeg hadde utsatt meg selv eller et barn til for det der igjen. Det er snart 10 år siden og jeg har faktisk ikke fått flere barn siden. Til tross for at jeg har ny samboer på 6 året. Det var vært så mye å ta tak i at vi har rett og slett ikke hatt tid og energi til å starte vår egen familie ennå. Selv om far ikke er rusmisbruker nå så har han ettervirkninger+ adhd. Han er ekstremt vanskelig å samarbeide med og lager livet til barnet surt. 

Jeg hadde aldri i verden beholdt et barn nr.2 med enda en rusmisbruker. Men det er pga det jeg har opplevd med barnefar her. Stakkars datteren  min har måttet tåle så mye drit og skuffelser fra den mannen der. Nei, huff jeg hadde ALDRI ALDRI gjort det igjen. 

Anonymous poster hash: 7827c...ed7
Skrevet

Forstår ikke hvordan et oppegående menneske kan få barn med to rusmisbrukere...

Anonymous poster hash: 61e38...761
Skrevet

Tør jeg tippe at det er mye du ikke forstår?

Skrevet

Tør jeg tippe at det er mye du ikke forstår?

Hehe, så artig sagt :)

Eller ikke.

Skrevet

Klem. Og tenker at du er en sterk kvinne som kan ta egne valg, stille krav til de rundt deg og elske dine barn så høyt som bare du kan. 

Jeg forstår deg om du vil ha dette barnet. 

Anonymous poster hash: c8b6a...9d3
Skrevet

Jeg har barn med en rusmisbruker og det har vært et styr fra begynnelse til slutt. Ble gravid etter ONS(vet, ikke særlig smart) og kjente ikke fyren i det hele tatt. Styr med samvær, redsel for at han ruser seg når han er sammen med barnet, barnevern, advokater her og der, trusler og ekstremt vanskelig samarbeid. Frustrasjon for ungen, ustabilt og vet aldri om pappan holder hva han lover. Men ville aldri vært foruten barnet mitt selvfølgelig, men pappan kunne godt sunket i jorden for min del..

Anonymous poster hash: ff540...153

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...