Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som strever dagen lang, dag ut og dag inn. Superkvalm og strever hele dagen med å få i meg noe i det heletatt.

Veldig krevende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke fått tak i Afipran??

Skrevet

Åh.. Uffda. Men håper du får resept på d da og at det funker på deg! Her kaster jeg opp i ny og ne fremdeles, men det er myyye bedre.

Skrevet

Flere som strever dagen lang, dag ut og dag inn. Superkvalm og strever hele dagen med å få i meg noe i det heletatt.

Veldig krevende.

Jeg anbefaler postafen, evt phenergan. Snakk med legen din. Det kommer nye retningslinjer på kontraindikasjoner ved bruk av afipran, og man kommer til å bli mye mer restriktiv mtp graviditet.

Ellers føler jeg med deg!! :) Er veldig veldig kvalm selv, vært det i 6 uker nå. Får bare tenke at det går over, og at det er en herlig grunn til at vi er så kvalme! (Selv om det er fattig trøst når det står på som verst) ;)

Anonymous poster hash: 18331...ecc

Skrevet

Jo, takk for det. Har akkurat tatt første postafen og håper på litt bedre tider...

Skrevet

Veldig krevende.

Jeg anbefaler postafen, evt phenergan. Snakk med legen din. Det kommer nye retningslinjer på kontraindikasjoner ved bruk av afipran, og man kommer til å bli mye mer restriktiv mtp graviditet.

Ellers føler jeg med deg!! :) Er veldig veldig kvalm selv, vært det i 6 uker nå. Får bare tenke at det går over, og at det er en herlig grunn til at vi er så kvalme! (Selv om det er fattig trøst når det står på som verst) ;)

Anonymous poster hash: 18331...ecc

Åj. Nå ble jeg bekymra her. Jeg har gått på afipran nå i 9 dager. Bør vel snakke med legen min om dette da... :/

Skrevet

Jo, takk for det. Har akkurat tatt første postafen og håper på litt bedre tider...

Krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Jeg tar phenergan og det tar de verste kvalmetoppene, men er ikke kvitt oppkast likevel. Men klarer i det minste å fungere bedre og får ihvertfall noen pauser:) 

Håper du blir bedre snart!!! 

Skrevet

Når begynte dere å bli kvalme? Er 6+1 i dag og har lite symptomer annet enn litt såre pupper og trøtt.

Skrevet

Samme her Stella, lite kvalme synes jeg. Men jeg er bare 5 +3... Kjenner jo at kvalmen ligger der og kommer snikende hvis jeg ikke spiser ofte nok, men mye svakere enn sist! Håper jeg slipper lettere unna denne gangen:)

Skrevet

Får vel heller bare være glad til;-) Men fisker mye etter symptomer om dagen;-)

Skrevet

Min begynte ca 6+0 og ble gradvis verre for hver uke.. Er 9+5 nå. Bare vær glade om dere slipper:)

Skrevet

Forrige gang var jeg aldri kvalm, håper på å slippe det denne gangen også. Har altfor mye å gjøre i høst!

Skrevet

Uvel fra uke 5, oppkast fra uke 6. Mindre kvalm med postafen, men helt utkjørt. Sover hele tiden og orker nesten ikke være sammen med barna mine. Hvis du lurer på om du savner kvalme, kan jeg svare høyt og tydelig at det er bedre å være litt usikker på symptomene enn å være dårlig døgnet rundt i månedsvis.

Lykke til alle rugere!!

Skrevet

Kvalm her og, vært det siden uke 5, er nå i uke 6.. Sliter med å få i meh drikke, ikke sjans at jeg får i meg mat.. Krysser fingrene for at det går over i "normal" tid, så jeg kan leke litt med dattera mi igjen, savner sånn og være med henne, er ikke mye bra mor når jeg ligger på sofaen eller henger over doskåla.. Men er bare å komme seg gjennom dette, er veldig takknemlig for å ha en spire altså! :) Bare litt hardt med denne kvalmen :(

Ønsker dere alle lykke til :)

Anonymous poster hash: 18afa...560

Skrevet

Kvalm her og, vært det siden uke 5, er nå i uke 6.. Sliter med å få i meh drikke, ikke sjans at jeg får i meg mat.. Krysser fingrene for at det går over i "normal" tid, så jeg kan leke litt med dattera mi igjen, savner sånn og være med henne, er ikke mye bra mor når jeg ligger på sofaen eller henger over doskåla.. Men er bare å komme seg gjennom dette, er veldig takknemlig for å ha en spire altså! :) Bare litt hardt med denne kvalmen :(

Ønsker dere alle lykke til :)

Anonymous poster hash: 18afa...560

Skrevet

Ikke jvalm jeg heller stella, verken denne gang eller forrige graviditet. Ikke alle blir kvalme, betyr ikke at det er noe galt. Tar det igjen med halsbrann senere tenker jeg, det gjorde jeg sist i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...