Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Vi var i Praha i helgen og da tenkte jeg at jeg skulle være så lur at jeg førte over en del av pengene mine til en seperat konto slik at jeg ikke skulle shoppe for mye(har en tendens til å shoppe en del).. Men nå når jeg har kommet hjem og skal føre over igjen for å handle middag osv så finner jeg den ikke.. Tror jeg har hatt litt hjelp av min lille gode hjelper (mini) til å "rydde" den vekk.. Hva gjør jeg nå?! Ser at det tar ca 7-10 dager for å få en ny en og jeg har ikke blitt så "moderne" at jeg har laget meg mobilbank :S Forslag til hvor mini har kunne lagt den ?! Har til og med flyttet frem begge sofaene og alt som kan flyttes på.. Anonymous poster hash: a912c...dfb
Øyne som ser!! Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Du får gå i banken og ta ut penger på gamlemåten hvis du ikke finner den.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Det er visst veldig populært i minimiljøet og putte kodebrikker i do.. Anonymous poster hash: a3f5e...ee9
___ Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Kjenner problemet. En gang fant jeg min inni et legohus. Nå har jeg bundet den fast på skrivebordet
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 hehe de finner på mye rart Får bare prøve å finne flere "lure" plasser å lete utover dagen Øynesomser: Jeg har jo pengene på en annen konto sånn at jeg får ikke tatt de ut i minibank og banken min finnes ikke i byen jeg bor, bare "søsterbanker".. Anonymous poster hash: a912c...dfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå