Gå til innhold

Blir irritert eller har jeg ingen grunn til det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal selge bolig, og hatt den ute på Finn i noen dager nå. Jeg vil bytte det første bildet, fordi jeg aldri har likt det. Har vært i kontakt med megler, og h*n sier at det går og skulle se på det. Så får jeg melding at vi burde la det bilde stå. Jeg kjenner jeg koker inni meg. Overreagerer jeg?

Anonymous poster hash: 148ae...857

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å vurdere uten å ha sett bildet. Link til annonsen?

Anonymous poster hash: 78df5...8c4
Skrevet

.

Skrevet

At det begynner å koke inni deg er vel å overdrive føler jeg...

Snakk om å lage storm i vannglass!

Hvis det ikke har skjedd en endring er det jo bare å ta kontakt med megler igjen, på en grei måte, for å høre om det lar seg gjøre. Kanskje megler har fått tilbakemeldinger fra kjøpere eller andre meglere om at det var et fint bilde, kanskje tiden ikke har strekt til eller at megler rett og slett har glemt det (man er jo tross alt bare mennesker)?

Anonymous poster hash: 7ccdb...502
Skrevet

Jeg tenker at megler bør høre på deg. Du betaler han ganske godt for en tjeneste og da synes jeg din mening bør veie tungt.

Min erfaring er at meglere gjerne vil gjøre minst mulig utover det mest nødvendigste.

Anonymous poster hash: c90b4...63a

Skrevet

Jeg tenker at megler bør høre på deg. Du betaler han ganske godt for en tjeneste og da synes jeg din mening bør veie tungt.

Min erfaring er at meglere gjerne vil gjøre minst mulig utover det mest nødvendigste.Anonymous poster hash: c90b4...63a

Jeg føler det også, han ville ikke høre på meg. Jeg sa at jeg ikke synes at hovedbildet er noe innbydende ei heller fin, og at vi burde bytte. Og senere fikk jeg svar at vi burde la det være som det er. Da tenker jeg Okay?!

Skrevet

Jeg tenker at du kanskje burde selge boligen selv, dersom du mener at du kan dette bedre selv...

Anonymous poster hash: 5a279...2bf

Skrevet

Jeg tenker at megleren er den som har utdannelse og kompetanse til å selge huset ditt og dermed vet best hva som fungerer i annonsen.

Skrevet

Kunden har alltid rett!

Har nettopp solgt bolig selv. Og selvsagt valgte vi førstebilde selv, men i samråd med megler. Synes kanskje du overreagerer, ville ringt og bedt om en begrunnelse og diskutert litt. Høres ut som det er noe feil med måten dere kommuniserer på.

Anonymous poster hash: 6627b...70b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...