Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Sitter her da, 30 uker på vei, og jeg lekker utflod som om det skulle vært vann :/ Må skifte undertøy flere ganger om dagen, bruker truseinnlegg, men føler det klør verre av det Vasker med vann hver dag, skifter undertøy ofte og lufter så mye som mulig. Bruker bare bomull og prøver virkelig å ikke klø, men det begynner å klø helt infernalsk innimellom -.- Bah! Dagens surv :/ Anonymous poster hash: ff891...18f
Edelweis Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Åhh.. samme her. Er så irriterende. Truseinnlegg funker dårlig, føler det klør og blir klamt konstant. Likevel renner det hele tiden. :-( drittlei
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Sikker på at du ikke har sopp siden du klør sånn? Anonymous poster hash: 2f5c0...545
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Sopp? Utflod skal ikke klø, men det er ofte kilde til sopp siden det gir et fuktig miljø der nede. Du har min fulle sympati, da jeg gikk gravid sist, kalte jeg meg selv bare for Niagra Falls..... Anonymous poster hash: 00c52...1bd
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Sopp? Utflod skal ikke klø, men det er ofte kilde til sopp siden det gir et fuktig miljø der nede. Du har min fulle sympati, da jeg gikk gravid sist, kalte jeg meg selv bare for Niagra Falls..... Anonymous poster hash: 00c52...1bd Haha, nå lo jeg godt niagra falls! Anonymous poster hash: 2f5c0...545
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har brukt 8 canesten-kurer dette svangerskapet og er så lei!! Utglidning mengder og kommer tilbake en uke etter en kur. Heldigvis bare to uker igjen nå. Har dessverre ingen tips, har selv prøvd youghurt naturell, lufting, bomullstruser uten hell. Anonymous poster hash: e7e34...36f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har brukt 8 canesten-kurer dette svangerskapet og er så lei!! Utglidning mengder og kommer tilbake en uke etter en kur. Heldigvis bare to uker igjen nå. Har dessverre ingen tips, har selv prøvd youghurt naturell, lufting, bomullstruser uten hell. Anonymous poster hash: e7e34...36f Utglidning=utflod i Anonymous poster hash: e7e34...36f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Nja, tror ikke det er sopp, pleier å få helt annen utflod da, mer kremete på en måte? Dette et som vann nesten, blir bløtt gjennom undertøy og bukse Det klør når det har gått litt tid mellom vask/skift -.- Så kløen kommer av irritasjon på grunn av fukten :/ Har klart å klø rifter/sår på huden, så nå er det verre -.- Takk for sympati og råd Får vel bare bite tenna sammen og evnt prøve lactacyd eller no -.- HI Anonymous poster hash: ff891...18f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg ville uansett gnidd meg med Canesten ei stund for å se om det kunne hjelpe på kløen. Eventuelt kan du prøve en krem med fuktsperre (som man f-eks bruker på såre babystumper). Eller potetmel ol. Kan det være en idè å sjekke om du lekker fostervann? Anonymous poster hash: b0664...eb7
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #10 Skrevet 3. oktober 2013 Nja, tror ikke det er sopp, pleier å få helt annen utflod da, mer kremete på en måte? Dette et som vann nesten, blir bløtt gjennom undertøy og bukse Det klør når det har gått litt tid mellom vask/skift -.- Så kløen kommer av irritasjon på grunn av fukten :/ Har klart å klø rifter/sår på huden, så nå er det verre -.- Takk for sympati og råd Får vel bare bite tenna sammen og evnt prøve lactacyd eller no -.- HI Anonymous poster hash: ff891...18f Hadde helt likt forrige gang jeg var gravid. Husker jeg gikk rundt slik i ukesvis. I uke 36 var jeg hos gyn på sykehuset i forbindelse med noe helt annet (småblødning tror jeg). Hun reagerte på at jeg hadde gått slik så lenge og ikke tatt kontakt med lege. Jeg trodde jo det bare skulle være sånn... Det var infeksjon (ikke sopp) og måtte behandles med en type vagetorier. Og nei, det luktet ikke. Vanntynn, og mye utflod og veldig kløe og tidvis svie. Hun var helt klar på at økt utflod under graviditet er vanlig. Men kløe, svie og unormal mengde er ikke vanlig. Ta en sjekk er mitt råd Anonymous poster hash: 5dd7c...c1a
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #11 Skrevet 3. oktober 2013 Prøv tøytruseinnlegg. Blir som å bytte truse, men du slipper å ta av deg alt for å skifte. Anonymous poster hash: b1336...728
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #12 Skrevet 3. oktober 2013 Melkesyretablettene du får kjøpt på apoteket fungerer kjempebra som forebyggende. Men de er dyre da... Anonymous poster hash: 00724...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå