Gjest MamsMø Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg lurer på om plasseringa av morkaken har noe å si for om den løsner noe lettere? (Merkelig setning, jeg vet, men satser på at noen skjønner hva jeg mener)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg lurer på om plasseringa av morkaken har noe å si for om den løsner noe lettere? (Merkelig setning, jeg vet, men satser på at noen skjønner hva jeg mener) Jeg har ikke et medisinsk svar egentlig, men kan svare av erfaring:)Jeg hadde en veeeeldig lavtliggende morkake i graviditeten, og hadde mye blødninger. Var jo redd for mange komplikasjoner ettersom den lå så lavt, men ved fødsel satt den bomfast! Må dra og røske for å få den ut.. Hvertfall ikke fare for at den skulle "løsne" da...... Anonymous poster hash: 50f14...d7e
skjotta Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg hadde morkaka bak, (inn mot ryggen) slet med uforklarlige blødninger hele graviditeten. Morkaken løsnet/revnet tidlig i fødsel (4 cm)
Gjest MamsMø Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Takker for svar :-) Redd det er større sjanse for at den løsner når den ligger ut mot magen min.... Den er jo hvertfall mer utsatt for dult og spark (fra min 11mnd gamle sønn). Men det har kanskje ikke så mye å si da... Håper alt gikk bra med deg og baby, skjotta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå