Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Vi var i dyreparken i går, jeg med guttene og noen venner av dem. Jeg har hatt med andres unger før. Det har aldri vært noe prolem. Denne gangen ble det det. Den ene gutten på 6 år ble veldig vansklig å håndtere. Han vekslet på å være sutrete, mase på å kjøpe alt mulig, gå motsatt retning av hva alle andre ville med vilje, sparket meg på leggene og hørte ikke etter hva jeg sa. Hadde det vært mitt barn hadde jeg pakket sammen og reist hjem tidlig, men det ville vært veldig kjedelig for de 3 andre. Hva gjør man i en slik situasjon? Anonymous poster hash: 86fbd...e10
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Ringe foreldrene for å få de til å hente han. Irriterende når en ødelegger for alle. Anonymous poster hash: 99c79...d79
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Ringe foreldrene for å få de til å hente han. Irriterende når en ødelegger for alle. Anonymous poster hash: 99c79...d79 Det er over to timer å kjøre og de var på jobb. Jeg vurderte det, men i praksiss var ikke det noen aktuell løsning. Jeg kom til at det beste bare var å holde ut, veksle mellom å kjefte, megle og glatte over oppførselen for at resten skulle få en fin dag. Det blir nok imidlertid en stumd til neste gang jeg inviterer ham med på noe. Anonymous poster hash: 86fbd...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå