Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 har et lite dilemma. Jeg har en super herlig liten tass som jeg elsker over alt på jord.Jeg har alltid ønsket å ha flere barn og at det ikke skulle være så stor aldersforskjell mellom de. Er sammen med barnefaren. Vi har et ok forhold. Han hjelper til med småen hvis jeg ber om det og sier nøyaktiv hva det er. Men tror ikke at han er den jeg kommer til å gifte meg meg. Er det feil å ønske ett barn til med han? Han er i norge på familieinnvandring så hvis vi ikke er sammen så må han flytte tilbake til sitt hjemland. Anonymous poster hash: bb77d...9cd
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 ? Anonymous poster hash: bb77d...9cd
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Dette er kanskje en samtale du burde hatt med deg selv før første barnet kom Anonymous poster hash: 33c1a...a9a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 TS, hva tenker du selv? Tenker du at det er galt? Hvorfor? Eller tenker du at det slettes ikke er galt? Hvorfor? Grunnen til at jeg spør er at det er i grunnen bare du selv som sitter med svarene her. Anonymous poster hash: cd60a...43d
Silverfox Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Innlegget ditt får det til å virke som du med overlegg planlegger å få et barn til med mannen, for så å gjøre det slutt. Du vet at ved å gjøre det slutt sender du mannen ut av landet slik at du slipper vanskelighetene med å forholde deg til en eks som kanskje har en mening om hvordan barnas liv skal være. Det du egentlig ønsker er en donor, kan det virke som. Hvis det stemmer er det grusomt gjort. Grusomt mot det barnet du har, det/de du evt får, og ikke minst mot pappaen deres. Jeg håper jeg har misforstått totalt!
Gjest Fighter16 Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Feil er det vel ikke. Uanstendig er nok mer i riktig retning.
MJ<3 Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Han må nok ikke flytte tilbake så lenge han har sønnen sin boende her. Og om han må det, så kan han fint søke familiegjenforening med sønnen. Så til spm ditt, dersom du gjør dette bare for å få et helsøsken til sønnen din, men ikke har tenkt å være sammen med pappaen videre, så gjør du livet surt for ikke bare en, men TO barn. Dette er ikke riktig i følge min målestokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå