Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Sitter og ser på tv og ser at unge jenter som ikke vil ha barn blir gravide selv om de går på p-piller, noen av de blir gravide flere ganger!! Æsj så sitter jeg her og har ørøvd lenge og blir ikke gravid og nå når jeg endelig blir gravid så ender det med en SA. Åhhhh!!!! det er irriterende det!! Slik måtte bare få det ut Anonymous poster hash: 4a4bc...cf5
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 jeg skjønner hva du mener.. føler jeg også har prøvd lenge. men har kanskje ikke prøvd så lenge alikevel:p hehe vi begynte i juni, og det er vel 2 ganger jeg trodde jeg var gravid men var ikke det alikevel!! skikkelig nedtur... krysser fingrene for oss begge og håper at vi blir gravide.. det gjør nesten vondt å lese det du skriver om de jentene. men de er sikkert ikke moden nok enda tenker jeg.. og tenker dessverre ikke på konsekvensene... p-pille er ikke 100% sikkert, og vi vet ikke om de har glemt å ta noen piller eller har vært syk og kastet opp eller noe sånn at pillen ikke vil fungere. Anonymous poster hash: f47ac...282
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Krysse fingrane for oss! Neste gong er det vår tur Anonymous poster hash: 4a4bc...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå