Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Problemet er det at jeg ikke har fått noe støtte av lånekassen. Jeg skulle egentlig hatt det, men de har regnet ut at jeg er ett år forsinket med studiet. Dette er egentlig helt feil, jeg gikk på skole (fagskole) for mange år siden som ble lagt ned og jeg fikk aldri vitnemål derfra! Jeg begynte å studere igjen for ett år siden, og har fått støtte frem til nå, men nå har de plutselig sluttet å gi meg studiestøtte.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Må betale studieavgiften på 32000 snart. Har ikke sjans til det uten støtte fra lånekassen! Lånekassen får ikke gjort noe heller, og skolen er jo lagt ned så de får jeg jo ikke kontakt med :S I tilleg hoper de andre regningene mine seg opp, siden jeg hadde regnet med støtte fra 15. august Anonymous poster hash: 75631...f47
Tabitha Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Uff da... Har det noe med å fullføre innen normert tid å gjøre? Hvis det er mange år siden du gikk på fagskole, hvordan kan Lånekassen mene det har noe å si nå? Alderen din i forhold til de andre studentene kan da ikke ha noe å si.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Har du ikke noe dokumentasjon på at du har studert der? Ring lånekassen, så hjelper de deg. Anonymous poster hash: 90005...7a4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Uff da... Har det noe med å fullføre innen normert tid å gjøre? Hvis det er mange år siden du gikk på fagskole, hvordan kan Lånekassen mene det har noe å si nå? Alderen din i forhold til de andre studentene kan da ikke ha noe å si. Det har ingenting med alder å gjøre, men at jeg har studert ett år uten å ha "fullført" eksamene. Jeg har fullført og fått godkjent, men har ikke noe bevis for det pga nedleggelsen! Anonymous poster hash: 75631...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå