Gå til innhold

Positiv eggløysingstest på 9.dagen

Anbefalte innlegg

Andre som har erfaring med dette? Eller som i det minste kan forklare litt for meg??

Eg brukte eggløysingstestar for første gang sist syklus. Då hadde eg positiv test to dagar på rad før eg testa negativt igjen. Denne sykluser testa eg to dagar etter menstruasjonen slutta og testen var positiv.. Dette var på dag 4 i syklusen. (Menstruasjonen varte berre to dagar) Nå er eg på dag 12 i syklusen og eg har testa positivt kvar dag. Kva er det som skjer??

Eg er 100% sikker på at eg les av testen på riktig måte og at eg tar deg på riktig måte. Teststreken er sterkare enn kontrollstreken. Eg er heller ikkje gravid..

Finn ikkje lignende erfaringar når eg søker rundt om så eg treng innspel!

Fortsetter under...

For et par måneder siden skjedde det samme med meg. El skulle være en søndag, så tenkte jeg skulle teste hele uka for å være på den sikre siden. Mandag og tirsdag ble det knall positive tester (og hadde el slim) før testene ble svakere positiv. Da søndagen kom ble testen igjen kjempepositiv og hadde også el slim da. Ble litt forvirret jeg også. Etter å ha lest litt på nettet forstod jeg det sånn at kroppen kan klargjøre seg for å slippe egget uten at det likevel slipper, derfor positiv el test flere ganger på en syklus. 

Håper det hjalp litt :)

Eg e litt ny på detta, og alle desse forkortingane..

Pco? E da poly cystisk ovari(ettelleanna?)? Burde ikkje gynekologen sett da når eg var til ultralyd (ved gynekologisk undersøkelse)i januar i så fall?

I samme slengen. Ka betyr dpo, 1pp/2pp og lkm?

Eg får ta nok ein graviditetstest for å sjekka..

Hadde vore fantastisk om eg va gravid, men har fått beskje om at det nok kan ta tid. For to mnd si va mens 13-14daga og denne mnd 2daga. Syklusen har variert mellom 32 og 21 daga desse 5mnd. Så ikkje mykje system te bli klok av endo

Ehm. Desse billige-tester. Koss e dei?

Eg tok eggløysingstest og graviditetstest på ein gong eg nå :-P Eggløysingstesten va veldig positiv igjen. Teststreken va mykje sterkare enn kontrollstreken (10.dag på rad)

Men graviditetstesten hadde og to strekar?!?? Teststreken va svakere enn kontrollstreken. Men på den bruksanvisningen står da ingenting om at teststreken ska vera sterkare.. Kan eg vera gravid likevel då????

Annonse

Nesten redd for å takka!

Va forespeila at dette ville ta tid og at det kanskje ikkje ville skje.

Men ååååååh ko kjekt!!! Håpe alt går bra framover og eg ikkje mister barnet. E plutselig 5+6 no :-)

Skit på. Tusen takk!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...