Gå til innhold

Skal sette inn eskimoer på fredag, noen andre likt i løypa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:-)

Jeg skal sette inn på mandag. Har 4 på frys, så håper hvertfall ett overlever.

Har hatt maaaange fryseforsøk tidligere som ikke har blitt til noe, så stiller med sånn passe lave forhåpninger.

Fikk vite i dag at ei venninne muligens er gravid, så hadde vært veldig koselig!!

Spennende i dag da!:-)

Gjest Gullebolle

Hei Dollypopp. Spennende til mandag da:-) Plutselig kan det være gullegget. Har selv en gutt som ble til ved fryseforsøk så det går ann:) Men her håper vi i det lengste på at siste egget klorer seg godt fast i 9 mnd:) De tinte det i går, da var det 4 delt, og delt seg til 8 i dag tidlig så det så heldigvis helt perfekt ut og innsetting gikk fint:)

Lykke til på mandag:)

Tinte de opp 2 egg så du har 1 igjen?
Gratulerer som ruger!!:-)

Litt spent på hva de sier i morgen! Ved forrige forsøk satt de inn 2 2-delte egg, ikke det beste utgangspunktet.
8 delt hørtes jo veldig bra ut!!! Spennende:-)

Skal du teste hjemme eller venter du på bp?
Jeg har ikke bestemt meg enda...

Gjest Gullebolle

De måtte tine alle 3, og bare 1 egg klarte seg, så da er det ingen igjen. Så muligens siste sjanse for et barn til for min del:( Men må ikke deppe enda, kan jo hende jeg er superheldig og dette lille egget var gullegget. Fikk også vite at bestevenninna mi er 5 uker på vei nå, og det hadde jo vært fantastisk morro om jeg ble gravid nå og vi kunne ha fått ganske samtidig:)

Hvor holder du til? Jeg holder til på Hausken.

Jeg skal ikke ha BP, eller kanksje jeg tar et par om testen er positiv for å sjekke om hcg stiger som den skal. Har fått testdato 17.10, men tester nok dagen før:) 

Lykke til i dag, håper du får inn 2 perfekte små eskimoer:)

Får satse på at det klaffer nå da!!

vi er på Riksen. Har vært superfornøyde der hele veien. Utenom at de ikke får til disse fryseforsøkene for oss....hihi.

Vi tar blodprøve 12 dager etter innsetting. Det er en lørdag så spørs om jeg tar den på fredagen...

15 min til jeg får vite om det blir innsetting i dag....wæææ....

Bruker du crinone eller progestan?

Annonse

Gikk det bra i dag? Fikk du inn to?

Jeg bruker lutinus, har tidligere brukt progestan. Du?

Så tar jeg progynova, klexane sprøyter og metformin, folat og dvitamin:) En fin coctail, vurderer nesten sånn pilleboks for  å huske alle tablettene:)

Denne dagen har gått så sent, syntes disse 2 ukene er helt grusomme, har hatt fri i helga og i dag, så i morgen er det jobb igjen, heldigvis masse å gjøre så får håpe dagene kan gå litt fortere:)

Anonymous poster hash: 293af...8de

Jada, fikk inn 2 og de tinte bare ett strå, så har enda 2 igjen:-)
Legen spurte flere ganger om vi var sikre på om ville sette inn begge. De var vist helt perfekte, så det kunne godt bli tvillinger.
Med mine fraværende resultater etter fryseforsøk valgte vi å ta sjensen. Kanskje er vi heldige med hvertfall det ene.

Merker at håpet steg noe voldsomt da han snakket om disse perfekte eggene.... Og nå spurte mannen når jeg kunne begynne å merke noe..Ja, han er litt gira..hehe.

Jeg går på Crinone og Progynova. Så tar jeg folat.

Når tenker du å teste?
Jeg skal ikke teste før blodprøve 21. okt....... DET er lenge det!!

Gjest Gullebolle

Åh så utrolig spennende:)Så gøy at eggene var perfekte! Da skal du se det nok går veien for dere denne gangen:)

Men fy så lenge å vente....hehe, kommer du til å teste hjemme først, eller klarer du å holde deg? Jeg har aldri sniktestet før, alltid holdt meg til rd 12 eller 13, og det er etter innsett av 8 delte egg. Men kjenner virkelig at denne gangen holdet jeg på å bli gal, er så spent, redd og håper så inderlig på at egget fester seg. Rd 4 snart overstått, kjenner fint lite....bare murringer og litt stikk innimellom før var det alltid et positivt tegn, men plutselig hadde jeg samme sist forsøk og da var testen negativ:(

Så har innsett at jeg bare må vente tålmodig til testdag:)

Har ikke du også barn fra før? Mener vi fikk sånn ganske nære hverandre, eller hadde forsøk samtidig for noen år siden.

Jeg er en på 4 og en på 5 år:)

Våre er 5 og 2.

Det smarteste er vel å vente hvertfall til rd 12. Så slipper du å analysere disse testene til du ser streker på kryss og tvers;-)

Jeg skal ikke teste i det hele tatt... tar blodprøve på rd 15, så får jeg svar samme dag...wææææ...
Gjorde det sånn første gangen. Det var virkelig en opplevelse! Trodde ikke det hadde klaffet. Hadde ordentlig menssmerter og var sikker på at tanta var på vei. Fikk helt sjokk da damen sa "gratulerer, du er gravid". Og hun synes også det var morro at jeg ikke viste noe;-)

Med nr 2 fikk jeg pos test på rd 9.... så da viste jeg det. Ved de andre forsøkene har jeg gjort begge deler, men ved forrige fryseforsøk fikk jeg først en svak pos test, så ble den neg og blodprøven viste hcg på 3....

Så nei, tester ikke hjemme før evt etter pos hcg..

Fikk mld av mannen i dag, lurte på om jeg var kvalm....hehe. Rd 1...:-0

Hei Dollypopp og Gullebolle

Bare sniker litt her inne når jeg så nickene deres som jeg kjenner igjen fra tidligere forsøk. Masse lykkeønskninger til dere begge to og tvi tvi. Måtte lykkestjernene klore seg fast og bli der så drømmen deres oppfylles!

Klem klem

Annonse

Takk for det! 

Jeg gleder meg også veldig til å bli ferdig! Tiden gikk så fort frem til innsetting denne gangen. 
Er bare på rd 4 og bp dagen er absolutt ikke i nærheten i det hele tatt.......
Kommer til å bli så skuffet dersom det ikke klaffer nå. Dumme, dumme lege som ødela hele planen min...hehe.

Hvilken dag kommer du til å teste, Gullebolle??

Hei igjen:) Åssen er formen, har du noen symptomer enda?

Her føler jeg det skjer veldig lite. Har vært forferdelig trøtt i dag, det er vel det eneste symptomet de siste dagene:)

Syntes dagene går forferdelig sent, selv om jeg egentlig gruer meg masse til testdag.

Jeg fikk beskjed om å teste torsdag 17.10 av klinikken, men tester nok onsdag på rugedag 12, alltid fått riktig svar da tidligere:) Kjenner jeg begynner å kjenne lysten til å teste nå, men skal holde meg:)

Har du fortsatt planer om å vente til BP? Hvilken rugedag skal du ta den?

Anonymous poster hash: 293af...8de

Hei!!

Assa, jeg har skikkelig ømme pupper, men det trenger jo ikke bety noen verdens ting.
Kjenner litt små-murringer i magen en sjelden gang, men det kan også være hodet mitt..hehe.

Og trøtt er jeg støtt, men nå har jeg bare jobbet netter de siste 3 ukene.

Du tester på onsdag ja. Det er IKKE lenge til:-)))) Selv om tiden går tregere og tregere for hver dag...
Jeg tar bp på fredag. Den skal tas på dag 12, men det er lørdag, så legen skrev mandag på den. DET blir for lenge å vente....! Tok den på dag 11 sist gså, men da hadde jeg testet positivt på hjemmetest fra rd 8..
Og siden jeg ikke skal teste hjemme (før etter en evt pos hcg) kan jeg ikke vente lenger.

Nå har jeg fri 3 dager. Det er jo superdeilig, men det er fare for at tiden kan bli lang. 5 dager igjen...

Ja da klikka det plutselig for meg og jeg gjorde en helomvending........
Dumme, dumme, dumme, dumme meg......!!
Er på rd 8 og i dag klarte jeg rett og slett ikke la testene ligge. Testet jo pos på rd 8 sist..
Og frem kom en svaaaaaaaaaaaaak strek. Det er jo aaaaalt for tidlig, det var dette jeg ikke skulle gjøre.
Mye bedre å la det være og få et ja/nei svar etter bp.
*sinnapåmegselv*

Gjest Gullebolle

Oioi Dollypop, hadde tidenes testetrang tidligere i dag, men holdt meg! Forsiktig gratulerer fra meg her! En strek er jo en strek, nå skal du se den blir sterkere for hver dag!

Her skal det testes i morgen tidlig, og jeg holder på å dø av spenning, må nok snart legge meg for at tiden skal gå litt fortere:)

Har igrunn litt dårlig magefølelse, men er vel fordi jeg er så redd for å håpe for mye siden det er siste egg:/

Kjempegøy om vi kunne fulgt hverandre på 1.trimester:)

Oioi Dollypop, hadde tidenes testetrang tidligere i dag, men holdt meg! Forsiktig gratulerer fra meg her! En strek er jo en strek, nå skal du se den blir sterkere for hver dag!

Her skal det testes i morgen tidlig, og jeg holder på å dø av spenning, må nok snart legge meg for at tiden skal gå litt fortere:)

Har igrunn litt dårlig magefølelse, men er vel fordi jeg er så redd for å håpe for mye siden det er siste egg:/

Kjempegøy om vi kunne fulgt hverandre på 1.trimester:)

Ja det hadde vært superbra! Satser på at det blir sånn:-)

Venter i spenning på morgendagen, heier på deg!!

Jeg har ikke flere tester..... får vel dra og kjøpe i morgen..

Gjest Gullebolle

Har testet, dessverre blir det ingen junibaby her:( Blendahvit test:(

Nå kjenner jeg meg veldig rådvill, ønsker et barn til så sterkt, men vet ikke og jeg verken orker eller har råd til et forsøk til....merker jeg tok dette litt tyngre enn jeg trodde. Må diskutere veien videre med mannen i kveld, så enten blir det nok et forsøk til nå vi har spart litt, fosterbarn eller at vi prøver å glemme et siste barn:( Drittdag dette rett og slett!

Men du må gå å kjøpe flere tester så krysser jeg fingre og tær for at testene er enda sterkere nå! Unner virkelig hver og en her inne å bli gravide, er så utrolig tung denne prosessen:/ Kjenner meg på en måte litt ferdig med forsøk og:(

Klem

Nei, så trist!!!:-(
Jeg synes de neg testene bare har blitt mer og mer vanskelig å takle for hvert forsøk.

Møkk!!!
Etter forige fryseforsøk i februar var jeg skikkelig lei. Hadde time til nytt forsøk i mai, men valgte å vente til nå.

Måtte finne ut hva vi ville og legge en plan for veien videre dersom det ikke klaffet.

Vi landet på ingen flere forsøk, men begge har lyst til å ta til oss barn, når våre egne er større.

Håper dere kommer til enighet om hva dere vil.

Trøsteklem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...