Gå til innhold

Hamburger som var rosa i midten!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen grunn til panikk, ville ikke tenkt over det (og kanskje ville jeg spist hele burgeren likevel). Tror vi er litt "overhysteriske" (jeg er også det altså), men aller aller oftest er det ingenting gale med kjøttet vi spiser :)

Det finnes parasitter/bakterier som kan være i kjøttet og overlever hvis ikke kjøttet er kokt/stekt skikkelig. Blant annet finnes det bakterier i kumagen som er livsfarlige hvis en får i seg. Så ja, det KAN være alvorlig. Kan.

Anonymous poster hash: c88bf...28d

Ja, jeg forstår at det er en mulighet for det, men synes likevel at det er ingen grunn til å få panikk. Vi kan ikke bekymre oss over alt mulig, at burgeren er litt rosa i midten og det blir oppdaget etter et tygg eller to, så skal en ikke miste nattesøvn pga det :)

Den var vel ikke gjennomstekt... Men i og med at den sikkert har vært dypfryst lenge er jeg ikke så stressa.

Toxo dør jo ved frysing.

Dessuten er jeg 33 år , bodd mange år under fjerne himmelstrøk, reist tl mange land og spist på mange ugjort steder, hatt katt hele barndommen og tilbragt mange mange barnndomsdager på gården til min venninne og er fortsatt toxo neg ; )) vi gravide er nok noe hysteriske jeg, hadde vært enklere å ikke vite om alt som er potensielt farlig ; )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...