Gå til innhold

Oioioi, håpte denne latensfasen skulle være kortere med andremann:(

Anbefalte innlegg

Begynte på mandag ettermiddag/kveld og var våken flere timer natt til i går.. 3cm og moden i går på dagen.. og begynte i natt igjen med uregelmessige korte og vonde rier, men ingen fremgang da vi tok en tur på føden i natt..

Jiises! Nå begynner det igjen.. Føler meg helt mørbanka fra navlen og ned nå:( håper virkelig at det enten tar seg opp nå eller gir seg!!! Så får det bli igangsetting til lørdag..

8dg over i dag :wacko:

Fortsetter under...

Føler så med deg! Holdt på fra mandag til fredag selv og sov tre timer på de dagene, dårlige rier og null fremgang før torsdag ettermiddag. Var helt amøbe når fødselen faktisk starta... Håper du kommer skikkelig i gang eller at det gir seg så du får en pust i bakken og litt søvn. Hvis ikke så ville jeg dratt inn og fått litt smertestillende så du får sovet litt. Krysser fingrene for deg!

Huff! Håper det ikke dabbet av i natt for deg! Du får fokusere på at det er bra at du ikke går slik døgnet rundt, og benytte sjansen og sove på dagtid! Har dessverre også erfaring med laaaaaang latensfase. Vel, i mitt tilfelle velger jeg å kalle det ineffektive rier. Vonde som fy, ingen lange nok pasuer til at man fikk sove, og endte med drypp og svært rask og smertefull fødsel. Fytterakker'n! Fæle greier! Vedvarer det, så insister på å komme inn på en sjekk og insister på å få hjelp (les drypp) dersom du begynner å føle deg utstlitt. Jeg fikk en helt annen opplevelse med 2.mann, for da gikk vannet først og da har man liksom bare tiden og veien før barnet skal være ute. Drypp da også, men epidural først. THANK GOD!

.. spent på denne gangen ja!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...