Lizzy_77 Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Hei, Etter å bli ganske fort stor i magen har jeg slitt med å finne myke bukser/tights å gå i, vil derfor dele denne siden med dere alle sammen!! http://www.happymum.no/1,Leggings.html Håper dere også får en mer behagelig tid fremover!
Gjest EnBlåToRosaOgEnTil Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Hvordan er de på str? Har kun erfaring med mammaklærne fra H&M, og der sliter jeg med å finne bukser som er trange men samtidig lange nok i benet....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Masse fint i kjoleavdelingen! Anonymous poster hash: 0a358...908
Fossegrimen Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Akkurat nå gleder jeg meg masse til å måtte bruke mammaklær, for jeg nærmest bobler over av glede(mellom slagene med kvalme), men det er allikevel ingen som kan se at jeg er gravid så tidlig(7+2) Regner med det kommer en tid hvor jeg savner kroppen som den var, men den tid, den sorg!
Lizzy_77 Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2013 Hvordan er de på str? Har kun erfaring med mammaklærne fra H&M, og der sliter jeg med å finne bukser som er trange men samtidig lange nok i benet.... De er veldig god i størrelsen :-)
BabyBoom-84 Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Sjekk også ut asos.com om dere er på mammaklærjakt:) mye fint!
Grynet:) Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Heisann! Måtte bare titte inn fra 2. trimester for å hente opp denne tråden igjen. Happymum har virkelig mye fint! Det var jeg som kommenterte på kjolene.. hehe Jeg er på leting etter en fin vinterjakke som ikke er for dyr, har ikke funnet noe til nå. (Har vært på Laredoute, Ellos og søkt på Ebay bl a.) Jeg kunne tenkt meg noe under 800/1000,. da det bare blir i vinter jakken blir brukt. (Tror jeg da )
Fossekall Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Hvilken hm i Oslo synes dere har best utvalg?
Lykkelitenx2 Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Må en betale ekstra toll på klærne fra asos?
Nettisen:) Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Asos sender fra Storbritannia så alt over 200kr blir moms/tollbehandlet.
Yhuri Skrevet 20. november 2013 #11 Skrevet 20. november 2013 Jeg er litt opptatt av at klærne skal være billige mtp den korte perioden vi bruker dem Jeg kommer til å handle på Zalando.com, der har de kjempemye fint! Hilsen ei som begynte med mammaklær tidlig (er det mulig å ha så sykt mye luft?? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå