Gå til innhold

Match.com erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!;) jeg er nylig blitt singel og for morroskyld meldte jeg meg inn i match.com for å se hva som er der ute...;) men jeg meldte meg inn for 2 timer og har allerede fått 3 Mail, 22 besøkende og 3 som flørter.... Da blir d bare så useriøst for meg....:(:( bare sånne sleske som slenger utavseg ting da eller??? D orker jeg bare ikke... Noen andre som har vært medlem?? Er d bare fjas??

Anonymous poster hash: 17519...e3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært og jeg har møtt en fantastisk mann der nå. selvfølgelig er det mye rart men det er jo det som er så greit at man kan sile de ut...

Anonymous poster hash: f443f...2d3
Skrevet

Hmmm.. Kanskje gi d en sjans?? Jeg vil liksom plukke litt selv.. Ikke bli nedsprunget om du skjønner..;) jeg har bare oppretta profil da, ikke betalt medlemskap så ser jo ikke hva som står i mailen ig hvem som flørter.. D ble bare så mange plutselig at man føler at d blir litt desperat liksom... Får se hva jeg gjør;);) takk for svar, og lykke til med Mr.Fantastisk!!;)

Skrevet

Går det ann å være anonym der eller er det med bilde og alt?

Anonymous poster hash: 2f65f...541
Skrevet

Du velger selv om du vil ha bilde der:) de fleste har!;)

Skrevet

Innimellom de useriøse og desperate kan du finne en match der ja. Jeg meldte meg inn for moro skyld da jeg singel, bare for en måneds gratis medlemskap. Vel, den måneden ble jeg kjent med min nåværende samboer. To barn har vi også! :)

Anonymous poster hash: 0c0a2...be6
Skrevet

Du velger selv om du vil ha bilde der:) de fleste har! ;)

Takk for svar. Uff, vet ikke helt om jeg ville hatt bilde. Ikke hi (jeg som hadde spm)

Anonymous poster hash: 2f65f...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...