Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Og jeg har så dårlig selvtilit! Ikke når det kommer til barn og foreldre. Men for kollegaer! Jeg er så redd for at de ikke skal synes jeg gjør en god jobb. Jeg har veldig lyst på fast(ere) stilling etterhvert. Men det er så mye drittslenging og baksnakking i barnehagen (kvinneyrker er virkelig ille når det kommer til sånt altså!!!) Jeg har hørt at noen syns jeg er lat, noen syns jeg er frekk(??!) Jeg er veldig LITE frekk ifølge meg selv, men jeg tuller mye) og at jeg er for opptatt av dyrevelferd. Er det galt å bry seg om noe også nå da? Jeg er ikke særlig sjenert av meg, og jeg er veldig åpen om ting. Føler at kanskje det gjør til at jeg blir mindre likt? Jeg føler liksom at jeg ikke er en "likanes" person da. Vanskelig å forklare. Skulle ønske jeg var stakkarslig, yndig og mild. En person som alle syns er søt og sjarmerende. Som ingen kan si noe stygt om. Bah!! Anonymous poster hash: e9bd5...127
Elsker livet Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Noen steder er bedre enn andre når det kommer til typisk sosiale kvinneproblemer. Verdt å tenke på og om mulig prøve flere steder før man ber om fast jobb. En annen ting er å legge noen meninger hjemme om man ikke er fortrolig med personene man snakker med. Vet ikke hvor lenge du har jobbet der, men ofte kan det ta litt tid før man blir en av de andre.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Har jobbet i to år ca. Det har blitt værre med tiden faktisk. Føler alle hakker på alle egentlig. Ingen som er sånn supergode venner. Og idag fikk jeg vite at sjefen har spurt pedlederen min om hun var fornøyd meg meg. Og hu sa: jeg sa for det meste positive ting. Det andre kan vi ta på tomanshånd. Okej? For nå har ikke jeg vært nedstemt og urolig i hele dag?! Bah Anonymous poster hash: e9bd5...127
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg er ped.leder selv og syns det var veldig dårlig av hun å si sånt, dersom hun har sett noe hun ikke er fornøyd med så burde hun snakkt med deg om det med en gang hun ser probleme. Teit av hu å fortelle det til styreren før hun har tatt det opp med deg!! Anonymous poster hash: acaea...3a3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Pluss at jeg har sagt flere ganger at jeg gjerne vil ha veiledning og tilbakemeldinger. Da jeg gjerne vil lære. Jeg har ingen utdannelse og har kun jobbet i snart to år. Ikke som 100%vikar før nå nylig. Hun nevnte en ting, og det var ar det var fokuset på barnegruppen hun syns var litt dårlig. men at det gjaldt alle. Hun sa også at hun ville ta det opp med meg, før hun tok det opp med styrer. Så jeg tror ikke hun har sagt noe negativ til styrer egentlig? Litt usikker. Hun er ellers en veldig snill og god pedleder syns jeg altså. Ikke noe med det. Men jeg blir så usikker på meg selv. Og så redd for at jeg ikke får videre vikariat. jeg er virkelig avhengig av pengene. Og det å ha en jobb jeg trives i. HI Anonymous poster hash: e9bd5...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå