Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Noen som har noe tips? Lyst å kjøpe en gave eller gjøre litt utav det... Anonymous poster hash: 2e2f7...ecc
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 jeg skal bli bestemor/far kopp/tskjorte Evt et album hvor det første bildet er et ultralydbilde Anonymous poster hash: 2af94...b0d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Bare fortelle det. Nyheten er stor nok i seg selv, så den trenger ikke «pakkes inn» på en festlig måte, spør du meg. Anonymous poster hash: 66c3e...25b
Stella Maris Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Vi inviterte på en ny restaurant i byn. Kjøpte hver deres blomst i blått, med en rosa bamse festet på. Skrev et kort at de måtte holde av 10.januar som er termindato. Ikke veldig voldsomme greier, men likevel litt ekstra. Vi er Ivf'ere så de visste jo at vi var i gang, men fordi ting var usikkert underveis, hadde vi ikke vært veldig positive, og de trodde vi måtte vente til neste runde..
Skylander Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Bake ei kake å gjemme f.eks en babyfigur eller ett annet hint inne i kaka?
Stella Maris Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Bake ei kake å gjemme f.eks en babyfigur eller ett annet hint inne i kaka? Ja det gjorde vi for søsknene våre. Bakte sånn gravidmage kake som vi serverte etter middag, med termindatoen på skjørtet Om du googler dette, så kommer det opp en haug med gode forslag. Barnebøker til besteforeldrene. Vil du lese for meg om et års tid? Babytøy eller bleier med kort, vil du bytte på meg når jeg blir våt/kald... osv..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Kjøp en body eller lignende, og pakk den inn - legg ved et kort hvor du skriver noe sånn som "hei bestemor/bestefar - kan denne bodyen ligge her og vente på at jeg blir født om noen måneder, slik at jeg kan bruke den da?" Anonymous poster hash: 7a6e3...c15
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Uff, er det ikke stort nok å være gravid lenger? Man må liksom gjøre så mye dill ut av det. MASSE kleint å lese her ihvertfall, særlig den # 7 kom med....herregud, FLAUT! Anonymous poster hash: 1ddda...d29
Gjest novembertretten Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Bare fortelle det. Nyheten er stor nok i seg selv, så den trenger ikke «pakkes inn» på en festlig måte, spør du meg. Anonymous poster hash: 66c3e...25b Å, jeg er SÅ enig med deg! Som om det å fortelle at man er gravid ikke er stort nok i seg selv. Noen av morsomhetene/påfunnene er jo bare krampeaktige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå