Gå til innhold

Delt omsorg, en mnd hver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan umulig være anbefalt? Det er snakk om et barn på et år. Vil ikke gi for mye info, men det er altså en mor som frivillig har gått med på dette og tror det er bra for barnet.

Anonymous poster hash: 0de2b...110

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var litt spesielt... Det hadde jeg aldri ville ha gjordt....

Anonymous poster hash: ed690...50b

Skrevet

Å herregud, det hadde jeg aldri klart. Og det høres enda verre ut for et så lite barn! Kanskje noe for en 14-15-åring.

Anonymous poster hash: 5cfed...538
Skrevet

Stakkars unge som da ikke får en trygg startfase i livet.

Anonymous poster hash: dad2d...96d
Skrevet

kan jeg aldri innbille meg at er anbefalt, de anbefaler jo heller ikke at barn under 3år eller er det 4år på 50-50.

og hvilken mor er det som klarer og være vekke fra sitt 1år gamle barn i 1mnd?

Skrevet

Ikke til et så lite barn!

Men kjenner noen med skolebarn som har den ordninga, og slik får de fulgte opp skikkelig med skolearbeidet osv. Men i dette tilfellet bor de ikke mange husstandene fra hverandre, så de kan se foreldrene når de vil.

Skrevet

On, det hørtes ut som en oppskrift på å gi ungen en tilknytningsforstyrrelse... Ikke at jeg er noen ekspert på det, men en måned borte fra den ene forelderen, og deretter en måned borte fra den andre forelderen... Høres ille ut.

Skrevet

Dette kan umulig være anbefalt? Det er snakk om et barn på et år. Vil ikke gi for mye info, men det er altså en mor som frivillig har gått med på dette og tror det er bra for barnet.

Er hun veldig ung?

I nord?

Anonymous poster hash: cfafc...c88

Skrevet

Det høres jo helt fryktelig ut!! Er det virkelig lov med en slik avtale??

Anonymous poster hash: 1bcb0...122
Skrevet

Er hun veldig ung?

I nord?

Anonymous poster hash: cfafc...c88

Har ikke tenkt til å si noe som kan gi hint om hvem og hvor det er.

Skrevet

Men en slik avtale går da ikke an? Tar de det utenom megling de eller?

Anonymous poster hash: 7237f...3bb

Skrevet

Herregud, jeg får vondt inni meg bare av tanken..

Skrevet

Snakk om å tenke på seg selv og ikke barnet. Dette er en sak for bv!

Anonymous poster hash: e1068...de8

Skrevet

Stakkars, stakkars, stakkars lille barn!!!

Det vil jo aldri finne trygghet. Dette høres i mine ører nesten ut som "mishandling".

Det hjelper ikke hvor velment det er, dette er grusomt for barnet!

Dette ville jeg faktisk ha ringt bv om for å høre med dem, slik at fagfolk kan vurdere barnets situasjon!!!

Anonymous poster hash: d5d13...94d
Skrevet

Ring barnevernet.

Anonymous poster hash: c1fde...355

Skrevet

50-50 er ikke anbefalt før ungen er 7 år!! Dette er jo helt vilt!!! Snakk om en avtale kun på fars premisser! Er til å spy av!

Du må snakke med henne! Hvis faren går rettens vei får han aldri 50-50!! Hvis de to ikke tar seg sammen og finner en løsning som er god for barnet, ville jeg ringt barnevernet! Dette er rett og slett stygt!

Skrevet

Hvis det skal funke, bør foreldrene bo nære hverandre og kanskje se den andre forelderen en gang eller to i uka fast den månedens en bor hos andre forelderen. Da ser jeg ikke noe i veien for det. En uke om gangen gir jo veldig mye stress med bytting fra et til et annet hus, så kanskje det kan funke hvis alt annet er tilrettelagt for det. I den grad 50/50 deling kan funke.

Anonymous poster hash: 6bf6b...aa3

Skrevet

Synes det høres veldig mye ut for et så lite barn. Her ville jeg rådført meg med barnevernet. Du trenger jo ikke melde inn noen bare fordi du har en samtale med dem. Hør først hva de har å si, og ta et valg basert på det.

Skrevet

Bare en tanke, hva om barnet får annenhver helg hos mor og far. Bor fast hos mor en måned med besøk hos far annenhver helg, og motsatt...? 

Anonymous poster hash: b03db...414
Skrevet

Kjenner noen som har valgt å gjøre det på den måten :o

Moren og faren bor på helt forskjellige kanter av landet, så det stakkars barnet går i to forskjellige barnehager, en i hver by 1. Mnd om gangen :( Tragisk at noen faktisk tror det er bra for barnet. Tenk å bli revet bort fra rutinene hver eneste månden, man må jo nesten bli kjent på nytt med både ansatte og barn.

Anonymous poster hash: 1c448...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...