Christinath Skrevet 2. oktober 2013 #1 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hei, er i uke 11 nå(straks 12) å lurer på om jeg kanskje begynner å få bekkenløsning, har en utrolig krevende jobb (12 timer gåing hver dag) men ble sykemeldt pga kvalmen. Ble sykemeldt i 2 uker men nå begynner ting å bli helt galt asså! Var i byen en dag å skulle gå å plutselig så bare verket det noe helt grusomt nede i ryggen, det kommer når jeg går litt, men kan og komme av å bare ligge, det føles ut som om den ene foten på en måte ikke klarer å følge med resten mere å det ender opp med at jeg bare gråter, jeg klarer maks å stå i en time i gangen! Skal til legen på mandag men var bare nysgjerrig på om noen vet va det kan være! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144085468-bekkenl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 10. oktober 2013 #2 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hei, er i uke 11 nå(straks 12) å lurer på om jeg kanskje begynner å få bekkenløsning, har en utrolig krevende jobb (12 timer gåing hver dag) men ble sykemeldt pga kvalmen. Ble sykemeldt i 2 uker men nå begynner ting å bli helt galt asså! Var i byen en dag å skulle gå å plutselig så bare verket det noe helt grusomt nede i ryggen, det kommer når jeg går litt, men kan og komme av å bare ligge, det føles ut som om den ene foten på en måte ikke klarer å følge med resten mere å det ender opp med at jeg bare gråter, jeg klarer maks å stå i en time i gangen! Skal til legen på mandag men var bare nysgjerrig på om noen vet va det kan være! Regner med du har fått svar fra lege nå, men det høres veldig ut som begynnende bekkenløsning... Og tro meg, du vil ikke at det skal bli verre jeg hørte ikke ordentlig på kroppen de første månedene og det ble bare verre og verre... 12 timer arb.dag er nok ikke noe som lønner seg i tiden fremover Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144085468-bekkenl%C3%B8sning/#findComment-145756592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå