Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er i uke 11 nå(straks 12) å lurer på om jeg kanskje begynner å få bekkenløsning, har en utrolig krevende jobb (12 timer gåing hver dag) men ble sykemeldt pga kvalmen. Ble sykemeldt i 2 uker men nå begynner ting å bli helt galt asså! Var i byen en dag å skulle gå å plutselig så bare verket det noe helt grusomt nede i ryggen, det kommer når jeg går litt, men kan og komme av å bare ligge, det føles ut som om den ene foten på en måte ikke klarer å følge med resten mere å det ender opp med at jeg bare gråter, jeg klarer maks å stå i en time i gangen! Skal til legen på mandag men var bare nysgjerrig på om noen vet va det kan være!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144085468-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, er i uke 11 nå(straks 12) å lurer på om jeg kanskje begynner å få bekkenløsning, har en utrolig krevende jobb (12 timer gåing hver dag) men ble sykemeldt pga kvalmen. Ble sykemeldt i 2 uker men nå begynner ting å bli helt galt asså! Var i byen en dag å skulle gå å plutselig så bare verket det noe helt grusomt nede i ryggen, det kommer når jeg går litt, men kan og komme av å bare ligge, det føles ut som om den ene foten på en måte ikke klarer å følge med resten mere å det ender opp med at jeg bare gråter, jeg klarer maks å stå i en time i gangen! Skal til legen på mandag men var bare nysgjerrig på om noen vet va det kan være!:)

Regner med du har fått svar fra lege nå, men det høres veldig ut som begynnende bekkenløsning... Og tro meg, du vil ikke at det skal bli verre :( jeg hørte ikke ordentlig på kroppen de første månedene og det ble bare verre og verre... 12 timer arb.dag er nok ikke noe som lønner seg i tiden fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...