Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg søkte i begynnelsen av August. Skolen begynte for 2 uker siden, og idag sendte skolen inn papirene. Hvor lang tid tar det fra lånekassen mottar bekfreftelse fra skolen, til jeg får svar? Anonymous poster hash: fa979...f16
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 sjekk på mine sider på laanekassen. no Anonymous poster hash: ad949...e33
Ziiona Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Det vil nok kunne variere. Siden du ikke søkte før i aug, er det vel snakk om opp mot 8 uker. Vil nok skje noe Ila oktober. Dersom du logger deg inn på lånekassens sider vil du sikkert finne noe info om behandlingstid.
Mandala Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg sendte inn papirer for ca tre uker siden, og på mine sider står det estimert svartid 8.november! Bare å håpe at jeg får det innvilget med en fet etterbetaling da
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Nei, det står ingenting om behandlingsstid!? De har jo akkurat fått papirene fra skolen. Kan det være derfor? hi Anonymous poster hash: fa979...f16
Mandala Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Ja, det kan være derfor. Tror det tok to uker etter jeg sendte papirer (etter skolen bekreftet meg som elev) til behandlingstiden kom frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå