Gå til innhold

Sportsmann vintertøysett fra redhill, noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd de settene de har i sportsmannkatalogen, med vinterjakke, vinterbukse, genser og fleecesett fra Redhill? (til 549,-)

Hvordan er kvaliteten på klærne? Og hvordan er str?

Vi vurderer å kjøpe dette til 6-åringen vår, men liker ikke å kjøpe tøy uten å kunne kjenne på det først..  :huh: Han har vinterdress som han kommer til å bruke når han skal ut og leke i snøen, så i utgangspunktet blir dette en "gå til og fra skolen"-jakke, men er jo greit at den tåler skikkelig bruk for det om. Jeg er klar over at den bare er vannavisende, og ikke vanntett..

Anonymous poster hash: 633bc...4b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderte det, men husker niesen min hadde det i fjor å ble alltid våt. Så vi gikk fo ellos sitt sett i stedet. Jakke og bukse. Er 40% der nå :) ble 750 kr.

Skrevet

Jeg vurderte det, men husker niesen min hadde det i fjor å ble alltid våt. Så vi gikk fo ellos sitt sett i stedet. Jakke og bukse. Er 40% der nå :) ble 750 kr.

Vet du noe om kvaliteten på Ellos sitt? Eller bare sjangser du på at det er bedre?  :)

Skrevet

Har du link til det du kjøpte? Finner egentlig ikke noe jakke tilsvarende sponrtsmann settet jeg.. 

Skrevet

http://www.ellos.no/ellos-kids/skalljakke-e-protection/395903?N=1z141psZ1z141rwZ1z141od&Ns=RankValue3|1&Nao=6

http://www.ellos.no/ellos-kids/overtrekksbukse-e-protection/395907?N=1z141psZ1z141rsZ1z141od&Ns=RankValue3|1&Nao=2

Jeg kjøpte heller dette. jeg vet ikke om kvaliteten er bedre, men jeg tok en sjangse. synes ikke det er så mye som skal til før det er bedre enn Redhill produktene. inpregnerer jakken og buksa også så holder det bra, håper jeg. :) vi får se!

Skrevet

Har du link til det du kjøpte? Finner egentlig ikke noe jakke tilsvarende sponrtsmann settet jeg.. 

Beklager litt sent svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...