Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Oppdaget at samboeren har lagret denne på favoritter inne på felles pc'n vår. Vi har hver våre "favoritt mapper", klarte å legge en favoritt inn på hans mappe, gikk inn for å slette den, og kom over denne: http://www.victoriamilan.no/?CO=NO&CID=cpcother&skip=redir&gclid=CJHovJ6Q-LkCFQOW3goddh8A9g Ikke nok med at det er en datingside for gifte/samboere, men den er utstyrt med "panikk knapp" ol.. Kan ikke se noe på loggen inne på pc'n, om han bruker den, men man kan jo slette enkelte logginger, så er han flink til å slette logg etter han har vert der? Eller tror dere jeg drar for mye inn i dette, og han kanskje lagret den for å vise meg eller noen andre den senere, men ikke husket på det? Prøvd å få tak i han, men enten er telefonen skrudd av, eller han er uten dekning.. Anonymous poster hash: f8f6f...b95
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 vel,dette er et datingfirma for gifte/samboere, så jeg ser ikke hvilken annen grunn han skal ha for å legge dette i favoritter enn at han er interessert i å finne ut mer,dessverre... Anonymous poster hash: 6ba40...2f1
skjotta Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Favorittlista mi er full av diverse ting der jeg har trykket på feil knapp og dermed lagt det til uten å mene det... Det enkleste er jo bare å spørre ham?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ville heller ha lastet ned et eller annet slags loggeprogram som lagret alle nettsteder han gikk til og alle tastetrykk han gjorde så det var mulig å sjekke om han gikk inn på noen slike sider. Prater du med han vil han nekte for det hvis han faktisk er utro. Anonymous poster hash: 59a4d...3a1
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ville laget en profil, og oppsøkt ham på nettsiden.- Hallo, kjære. Er det her du befinner deg?Eller late som du er en helt annen person som er interessert i ham om du virkelig vil "ta ham på senga". Anonymous poster hash: 73f24...ab8
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Favorittlista mi er full av diverse ting der jeg har trykket på feil knapp og dermed lagt det til uten å mene det... Det enkleste er jo bare å spørre ham? Nettleseren vi bruker gjør det ikke så lett å lagre favoritter, man må gå inn på favoritter og legge til nettside. Så tror dessverre ikke det er grunnen her :-/ Anonymous poster hash: f8f6f...b95
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ville laget en profil, og oppsøkt ham på nettsiden. - Hallo, kjære. Er det her du befinner deg? Eller late som du er en helt annen person som er interessert i ham om du virkelig vil "ta ham på senga". Anonymous poster hash: 73f24...ab8 Saken er enkel, om jeg lager meg profil der men han ikke har profil der, så blir det jo misvisende, og jeg ender opp som "slemmingen"... Tenkte å nevne det for han, at jeg vet han har lagret den siden som favoritt, og se an ansiktet hans :-/ Men samtidig så vil jeg ikke, vet ikke om jeg egentlig vil vite om han er utro! Anonymous poster hash: f8f6f...b95
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ville heller ha lastet ned et eller annet slags loggeprogram som lagret alle nettsteder han gikk til og alle tastetrykk han gjorde så det var mulig å sjekke om han gikk inn på noen slike sider. Prater du med han vil han nekte for det hvis han faktisk er utro. Anonymous poster hash: 59a4d...3a1 Takk for forslag! Anonymous poster hash: f8f6f...b95
3 i april Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Joda du kan jo spørre han men muligheten for at han kommer til og lyve deg rett opp i ansiktet er vel ganske stor. Å så passer han bare på å skjule sporene sine enda bedre siden han allerede har fått med seg at du er mistenksom og dermed "passer" litt ekstra på hva han foretar seg. Støtter heller identitet om å installere et sånn program som lagrer alt han foretar seg.
♥Nemi♥ Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Hva om du sier du har en venn som har sett han har en profil der inne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå