Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Tok blodprøve på tirsdag som viste 17hcg, men to timer ettert får jeg positiv clearblue digital test ! Trodde ikke det gikk ann, så sensitive er da ikke de cb testene?? Forvirret!!! Anonymous poster hash: c9369...4b6
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Skal nevnes at nivå av hcg har sunket til 17, så det er umulig at det er steget på to timer Anonymous poster hash: c9369...4b6
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Høres jo litt merkelig ut, men kanskje akkurat den testen du tok var ekstra sensitiv? Kan også være at hcg har steget igjen i løpet av de to timene. (hcg kan stige ganske fort). Jeg har selv fått målt hcg som levde sitt eget liv helt i starten. Legen sa jeg mistet da hcg sank og jeg hadde blødning. Dessuten var hcg i utgangspunktet mye lavere enn det skulle være den uken (uke 6). Viste seg at jeg egentlig var halvannen uke kortere på vei enn jeg trodde og at grunnen til at hcg sank, for så å øke igjen var fordi jeg mistet en tvilling. Anonymous poster hash: 3ba22...fb2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Øhm...nå ble jeg vertfall i tvil fordi din historie er lik min!! Jeg målte hcg første gang var den på 90ganske lågt etter ett par dager ble den på 17, men da fikk jeg positiv cb rett etter blodprøven med 17 ble tatt! Så dersom det var en SA som legen mener vil jo ikke hcg stige igjen. Jeg har også blødd litt, derfor jeg har tatt blodprøver!! Anonymous poster hash: c9369...4b6
Lillababy Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Viss ikkje testen var sterk så er ikkje det rart, det Kan slå ut på mindre enn 25, men det slår iallefall ut på 25. Viss testen blir sterkare om nokon dagar har du enten rester, eller er gravid. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Det var sånn cb digital så det stod med bokstaver "gravid" hm...!! Takk for svar :) Anonymous poster hash: c9369...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå