Gå til innhold

Tragisk med julemarsipan og julepynt allerede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi tilgode og se juleting,men vi er i oktober, så det kommer nok.

Personlig synes jeg at jeg hører mye syting og klaging over jula og komersialisering og forventing om dyre gaver og at det koster så j..mye og feire jul.  Om man da tar hintet som kommer nå i butikkene, så ser man at jula nærmer seg. Det er under 2 mndr til første luke i adventskalender åpnes opp,- kanskje greit og begynne og planlegge HVORDAN man vil feire jul, og gjøre unna ting slik at ikke ALT må gjøres unna de siste to uker før jul? Og ALLE kostnader må taes på desemberlønna? Man kan komme seg bort fra den "komersielle jula"; men da kan det hende man må begynne nå og planlegge litt. Også ta "kampen" om HVOR man skal være på juleaften og nyttårsaften. Også skal man ikke se bort fra at det allerede er for sent og høre om bytte av vakte rpå jobb om det blir akutelt i jula....Det skulle kanskje vært planlagt for en stund siden. Man bør iallefall begynne NÅ og sjekke ut hvordan vaktoppsett BLIR/kan bli.....

Nei, ta hintene som kommer i butikkene og tenk over hvordan du VIL ha jula, og ordne deg slik at du får julefeiringa som du vil. Man kan iallefall ikke komme go klage på at det e rSTRESS med gaver og matinnkjøp f rjul, for man kan begynne nå. ALLA blir påminnet nå om at den kommer. Men det er tydeligvis ikke tidlgi NOK og få julevarer i oktover.:Siden folk fortsatt føler det er stress? Tenker jeg........

Anonymous poster hash: cf666...811
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter til 1 .desember uansett, både med pynt og godis  :) Så da har alltid desember og jul en sjarm for meg :wub:

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Jeg ELSKER julen,men er helt enig at det kommer altfor tidlig ut i butikkene,hadde holdt med 25 November og til julaften :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...