Gå til innhold

Dere som gikk overtid med nr.2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var ul terminen ift mensterminen? Eller hadde dere noen oversikt over menstermin?

Forrige svangerskap var mensen min uregelmessig og jeg var heller ikke sikker på eksakt dato. Da fikk jeg baby på nesten 5 kg 14 dager etter termin.

Denne gangen har jeg hatt mens etter klokka omtrent, vet nøyaktig dato når den kom, og ul termin stemmer på en prikk med menstermin.

Er det større sjanse for at jeg føder til termin eller litt før da? Eller har det ingenting å si?

Anonymous poster hash: 33e80...55c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang var menstermin 20 juni, ul termin 27 juni, babyen kom 28 juni. rett over 4 kilo

Andre gang var menstermin 18 juli, ul termin 28 juli, babyen kom 6 august, rett under 4 kilo.

Ikke godt og si når du føder, men min erfariing er at det menstermin og ul termin stemmer aldri :-P

Anonymous poster hash: 4f48d...ef1
Skrevet (endret)

Er nok vanskelig å si. Her har begge fødsler startet 2 dager etter ul, termin. En dags avvik fra menstermin på andremann og samme dag på førstemann. Hadde termin i går, og er jo selvfølgelig spent på om historien gjentar seg. En dags avvik mellom mens og ultermin denne gang også.

Endret av Underveis -->
Skrevet

Har hatt regelmessig mens og visst befruktningsdato.

Nr 1: Menstermin 9 dager før ULtermin. Fødte 3 uker over ULtermin.

Nr 2: Menstermin 12 dager før Ultermin, Fødte 2 uker over ULtermin

Nr 3: Menstermin 2 dager før Ultermin. Fødte 1 uke over ULtermin

Nr 4: Menstermin 2 dager før ULtermin. Fødte 1 uke over ULtermin.

Har trengt hjelp for å komme i gang alle gangene. De tre første fødslene startet med at de strippet meg hardt og brutalt. Fikk rier umiddelbart etterpå. Med nr 4 tok de vannet.

Kan vel nesten konkludere med at jeg ikke kommer i fødsel av meg selv...

Skrevet

Er nok vanskelig å si. Her har begge fødsler startet 2 dager etter ul, termin. En dags avvik fra menstermin på andremann og samme dag på førstemann. Hadde termin i går, og er jo selvfølgelig spent på om historien gjentar seg. En dags avvik mellom mens og ultermin denne gang også.

Så spennende! Lykke til!:-)

Anonymous poster hash: 33e80...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...