Gå til innhold

Er du med i en barselgruppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives du? Hva gjør dere og hvor ofte treffes dere? Hvor lenge er det vanlig at man fortsetter å treffes? Og er mennene med?

Anonymous poster hash: 85135...da6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt...

Anonymous poster hash: 85135...da6

Skrevet

Er det, den fra HS. Vi har gruppe på Facebook.

Møtes når vi kan, noen ganger fler gang på en uke, så kan det gå en mnd til neste. Gubben er ikke med. Han har møtt de fleste så kunne fint blitt med på senuken sin. ( velger å være hjemme ;) )

Skrevet

Vi møtes en gang pr 14 dag,passer meg helt fint, kjenner de ikke utenom barselgruppa.Mannen er jo på jobb,så han er selvsagt ikke med,tror han hadde dødd av kjedsomhet også...

Anonymous poster hash: 940bc...552
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jupp, det er jeg. Kjempefin gjeng, møtes minst én gang i uka.

Skrevet

Gruppe fra HS. 7 mødre pluss babyer. Vi møtes hjemme hos hverandre ca hver 14. dag. Jeg syns det er ok, men kunne ikke tenke meg å treffes oftere enn dette.

Anonymous poster hash: 1a470...6f9
Skrevet

Ja, jeg er med i barselgruppe med alle tre barna. De to eldste (tvillinger) er i den samme barselgruppa. Jeg synes det er kjempekoselig, og vi møtes så ofte vi kan. Det blir gjerne en gang annenhver uke med minstemann (3 mnd) og litt sjeldnere med tvillingene (4 år). Jentene leker godt med de andre barna, så vi kommer til å fortsette så lenge vi kan :)

Skrevet

Vi har en bygdegruppe for småbarnsmødre. Vi rullerer på å ha det hjemme hos hverandre. Treffes ca. hver 3 uke. Det er med barn fra 0-3.5 år. Hvor lenge en er med kommer an på om en jobber og hvordan det passer. Gruppen får hele tiden nye medlemmer og gamle medlemmer forsvinner. Ingen menn med, de får lage sin egen gruppe i så fall. Det er bare kjerringprat, så de hadde nok ikke følt seg hjemme.

Skrevet

Ja, vært med i barselgruppe med alle 3 barna, fremdeles venninne med flere fra gruppene Vi møttes en gang i uka når alle var i permisjon, og så har vi møttes nå og da ellers Mennene vår har aldri vært med på treffene.

Skrevet

Tja, vi er tre stk på samme gruppe som møtes på HS-samlinger. Ingenting utover det, har ikke interesse av det.. 

Anonymous poster hash: 77c3a...233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...