Gå til innhold

Tips om gode tv serier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg er blitt skikkelig serienerder.

Har nå plutselig gått tom for nye serier å se på. Noen som har tips om noen bra?

Vi har tidligere sett og likt disse:

Games Of Thrones

Homeland

Sons Of Anarchy

Falling Skyes

House Of Cards

Mad Men

Breaking Bad

Hell on wheels

Orange is The new black

Vikings

Under The dome

På forhånd tusen takk for tips :-)

Anonymous poster hash: 843aa...c48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker mange av de seriene du sier, vi syns dexter er en veldig god serie, og walking dead! :-)

Big bang theory er også god, morsom. :-)

Skrevet

Homeland har begynt igjen :) 

the firm

shameless liker du garantert hvis du liker orange is the new black

Anonymous poster hash: d6528...89b
Skrevet

Eneste jeg ikke ser i lista di som jeg liker er Dexter og Rome. Dere har god smak :D Fins også flere gode miniseier, som State of Play, Band of Brothers osv...

Skrevet

Eneste jeg ikke ser i lista di som jeg liker er Dexter og Rome. Dere har god smak :D Fins også flere gode miniseier, som State of Play, Band of Brothers osv...

Dexter og Rome var gode tips! Har sett en episode av dem her og der tidligere men ikke følgt helt opp.

Men veldig kjekke serier egentlig :-)

Skal også sjekke ut miniseriene, ikke hørt om de.

Tusen takk :-)

Skrevet

Homeland har begynt igjen :) the firmshameless liker du garantert hvis du liker orange is the new black  Anonymous poster hash: d6528...89b

Ja Homeland følges opp :-) superbra!

The firm har vi ikke sett så den må sjekkes ut :-)

Shameless blir kanskje min serie hvis det er i samme kategori som Orange... Mannen hadde en tendens til å sovne til den...

Så kjekt med tips! Tusen takk :-)

Skrevet

Liker mange av de seriene du sier, vi syns dexter er en veldig god serie, og walking dead! :-)

Big bang theory er også god, morsom. :-)

Dexter skal vi begynne å se på nå :-)

Walking Dead har jeg hørt om og sett en gang men klarte ikke helt og henge med. Må visst begynne på sesong en og gi den en god sjanse :-)

Liker også Big Bang theory, veldig morsom og kjekk, hadde visst ikke kommet med på lista den :-(

Tusen takk for tips :-)

Skrevet

Dere har ca. samme smak som oss, ser jeg. :)

Serier du ikke har listet opp som jeg har syntes var bra:

The walking dead

Community

Doctor Who (og spin-off-en Torchwood)

Det var det jeg kom på i farten... :)

Skrevet

Dexter og Rome var gode tips! Har sett en episode av dem her og der tidligere men ikke følgt helt opp.

fins en haug av miniserier, søk på imdb :) mye bra englesk krim, hvis dere liker det

Anonymous poster hash: 08e53...f7e

Skrevet

fins en haug av miniserier, søk på imdb :) mye bra englesk krim, hvis dere liker det

Anonymous poster hash: 08e53...f7e

mente ikke å være anonym :P
Skrevet

Broen er superbra, veldig spennende!

Samme med Dexter,

og en del av de seriene du har sett allerede 

Men Six Feet Under er den aller beste TV-serien som er laget noen sinne, spør du meg :)

Anonymous poster hash: 53479...012
Skrevet

Min favoritt serie kommer alltid til og være Sopranos :) elsker den serien !!! Ellers så liker jeg også Livet med Larkins. En utrolig morsom og god familieserie. Den gikk på NRK helt i begynnelsen av 90 tallet, men mener den også har gått i reprise noen ganger. Blir alltid i strålende humør etter at jeg har sett en episode eller to :)

Skrevet

Kanskje ikke helt i deres sjanger men:

Ice road truckers, moanten men, gullgraverne, west coast choopers, og mange andre som jeg ikke kommer på nå.

Skrevet

Dere har ca. samme smak som oss, ser jeg. :)

Serier du ikke har listet opp som jeg har syntes var bra:

The walking dead

Community

Doctor Who (og spin-off-en Torchwood)

Det var det jeg kom på i farten... :)

Så kjekt vi har samme smak da vet du akkurat hva vi liker :-)

Har ikke hørt om Community og Doctor Who før så det var spennende!

Tusen, tusen takk!

Skrevet

Tusen takk :-)Anonymous poster hash: 843aa...c48

fins en haug av miniserier, søk på imdb :) mye bra englesk krim, hvis dere liker det Anonymous poster hash: 08e53...f7e
mente ikke å være anonym :P

Skal absolutt søke der! Jeg elsker engelske serier, både krim og serier fra "gamle dager". Mannen kan styre sin begeistring for akkurat det men kjempegøy for meg å se på når han har spillekveld med kameratene :-)

Skrevet

Min favoritt serie kommer alltid til og være Sopranos :) elsker den serien !!! Ellers så liker jeg også Livet med Larkins. En utrolig morsom og god familieserie. Den gikk på NRK helt i begynnelsen av 90 tallet, men mener den også har gått i reprise noen ganger. Blir alltid i strålende humør etter at jeg har sett en episode eller to :)

Sopranos ja! Vi har snakket om å se den fra start til ende men hadde glemt det ut nå :-( Så på noen episoder når den gikk på tv men fulgte aldri helt med. Det var godt å bli minnet på :-)

Livet med Larkins husker jeg også men fulgte ikke med på den heller. Veldig bra på kvelder når en har lyst på godt humør høres det ut som! Tusen takk for tipsene :-)

Skrevet

Broen er superbra, veldig spennende!Samme med Dexter,og en del av de seriene du har sett allerede  Men Six Feet Under er den aller beste TV-serien som er laget noen sinne, spør du meg :)Anonymous poster hash: 53479...012

Six feet under var jeg innom når den gikk på tv men hadde det for travelt til å følge med, men enig i at den var bra! Nå bare gleder jeg meg til å se, tusen takk for å minne meg på den :-)

Broene har vi faktisk ikke sett en eneste episode av men har hørt mange skryte av den :-)

Skrevet

Broen :)

Ja skjønner vi har gått glipp av noe når vi ikke har sett den! Tusen takk for tipset!

Skrevet

Kanskje ikke helt i deres sjanger men:

Ice road truckers, moanten men, gullgraverne, west coast choopers, og mange andre som jeg ikke kommer på nå.

Ikke hørt om noen av disse, men verdt å sjekke ut! Tusen takk :-)

Skrevet

Broen, Forbrytelsen, Borgen (alle danske), House of cards (netflix)

Anonymous poster hash: 58d59...969

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...