Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Tror jeg kan ha kjørt for fort forbi en fotoboks. Ingen unnskyldning for det. Var desverre uoppmerksom på farta og fulgte ikke med på spidometeret. Mener jeg så et lysglimt i fotoboksen i det jeg kjørte forbi. Er det noen måte og finne ut av om jeg ble tatt bilde av? Usikker på hvor fort jeg kjørte for jeg tro inn bremsen tvert. Vil bare vite så jeg vet hva bota blir på og kan få gjort opp for meg" Anonymous poster hash: 4e770...797
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Det finner du ut om du får bot i postkassen Anonymous poster hash: 9dee9...25e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Fotoboksen har et så kraftig lysglimt at jeg tror du vanskelig kan være i tvil når du blir tatt. Da har du i så fall vært ekstremt uoppmerksom.. Anonymous poster hash: 3ee31...ae0
mamma_til_gutt Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Du kan ringe politiet og snakke med de som jobber med atk. De nye fotoboksene har ikke sånn flashlight som de gamle har, så nå er det faktisk ikke så lett å merke det lenger.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Huff. Er helt i frø her. Pleier å passe fartsgrensen, aldri fått bot før og har aldri bulka heller. Men i dag var jeg ikke helt med. Jeg bare kjørte uten å tenke på farta. Kom nett ut av en rundkjøring og gasset på når jeg kom ut av den. Sola lyste også rett på fotoboksen så jeg er litt usikker på om det blinket eller ikke. Tenåringssønnen som satt og halvsov påstår det blinket. Er nok ikke annet å gjøre enn å vente brevet. Anonymous poster hash: 4e770...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå