Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Vi er samboere, vert sammen i 9 år. En datter på litt over året. Alltid vert ulike.. men nå kjemner jeg at vi dras vekk fra hverandre. Vi sover ikke sammen. Finner ikke på ting sammen. Ler ikke sammen. Jeg føler stor avstand når vi har sex, det blir bare noe jeg "må gjøre". For noen år siden var han utro ( ikke all the way SIER han) de kysset... faktisk to forskjellige jenter på kort tid. Jeg gav han ikke opp... fighta.. og fikk han tilbake... etter dethar vi nnesten ikke snakka om det. Og når vi gjør det er liksom jeg teit som tar det opp for det er " mange år siden ". Nå slutter han å røyke og oppfører seg som en dritt. Han sammenligner meg med en kompis sin dame. Dette både når det gjelder at hennes mann får gå mye ut på byen og trener både golf og fotball og hun sier aldri noe. Hsn sa "lurer bare på hvordan han får det til". Fy faen.. hva vil han frem til... jeg er den som har barnet vårt mest helt klart.. han trener 4-5 ganger i uka. .. han sier hun andre klarte la barnet sove vekke etter to mnd (jeg var ikke komfortabel med det før hun var nesten året). Han gir meg dårlig samvittighet for det også. Det er jo noe alle må føle på når de er klar for. Han sier hun andre trener allerede... esj! Tenk å sammenligne meg med andre slik! Det bare hoper seg opp!! Jeg ønsker ikke å miste tid med datteren min... så vil ikke gå fra hsn. Og jeg elsker han virkelig, men det er tungt å leve med han etter alt han gjør/har gjort.... måtte bare få det ut:( Anonymous poster hash: 9f1fe...e44
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Hva med å "få det ut til han" istedet for her!? Lykke til Anonymous poster hash: abea3...c80
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg skjønner ikke at du orker å være sammen med en som trykker deg ned på den måten. Alle mennesker er forskjellige og vi prioriterer det vi ønsker, enten det er tid med barna, trening eller annen hobby osv. Det er utrolig dårlig gjort å sammenligne deg med andre! Min samboer har hintet frempå med at hun eller hun gjør sånn og sånn og da blir jeg direkte provosert. Jeg tar mine valg og lever mitt liv og hvis han tror at gresset er grønnere på andre siden så tar han jævlig feil. Og han har ikke sagt noe lignende siden. Kan du ikke ta igjen med samme mynt? Sammenlign han med andre menn som virker bedre enn han. Alle skal jo være så perfekte utad, så du finner sikkert noen å sammenligne han med. Anonymous poster hash: cc567...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå