Gå til innhold

Hva faen feiler det folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der jeg jobber har vi et lite toalett på bakrommet.

Det kom en kollega fra en annen region og lurte på å låne do før bussen gikk videre.

Greit nok, jeg har truffet henne flere ganger tidligere på julebord og lignende.

Hun går inn, og reiser etter igjen etterhvert.

Når jeg kommer inn og skal slukke, så ser jeg hun har dritt ned hele dassen!

Det ser ut som om noen har sluppet en elefantbæsj midt i doen !

Drit langs alle kantene og ( brekker meg av å skrive) fy faen!

Hvem i helvete går fra det sånn da!

Rommet er 1,5 kvadrat så man kan ikke unngå å se det!

Står rett ved siden av doen når man vasker hendene.

Hvilket hun helt sikkert ikke har!! Aaaarghh, æsj !

Herregud, tømte en flaske klor oppi, lot det stå , vasket med kosten og kastet den.

Er det mulig? Hvem faen gjør noe sånn?

Og hvis du er her inne og leser: skam deg!!! Fyttifaen, sånt gjør man ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AMEN!!!

Hvor vanskelig er det å bruke dokosten liksom?? Irriterer meg over mennesker som ikke kan fjerne bremsesporene sine på do.

Skrevet

Æsj, ekle kvinnfolk!

Anonymous poster hash: f1805...d4a

Skrevet

Mange, dessverre. Jobbet på bensinstasjon i 7 år, og har hatt x antall faste taxisjåfører/kunder som virker som om de ikke tør å gå på do hjemme, og har spart opp avføring for en hel uke før de tar turen.. 

Det er faktisk ikke få ganger det er bæsj på GULVET, og oppå doskåla.. 

Skrevet

Ææææsj...

Skrevet

Æsj! At hun turte!

Der jeg jobbet før hadde vi et toalett rett bak resepsjonen. Det var det eneste toalettet til personalet, hvis ikke måtte vi ned og dele med gjestene. Og hadde en dame som jobbet tre dager i uka kom alltid og dreit ned den doen før hun skulle jobbe. Og jeg endte alltid opp med å vaske og spraye luftfrisker etter henne. Mest fordi jeg var redd for at andre skulle tro det var meg! Jeg var jo liksom den eneste som brukte det toalettet iløpet av vakta mi. Men snakket med en god kollega av meg og hun opplevde og følte akkurat det samme.

Anonymous poster hash: 16290...ca8

Skrevet

På den andre siden... nå vet du hvem du aldri skal takke ja til å smake småkaker og julekonfekt fra, og spesielt ikke hvis hun har laget dem helt selv. ;)

Skrevet

Det var helt sykt, har aldri sett på maken!

Det verste er at jeg stakk hodet inn først for å sjekke at det så greit ut der inne....

Og sa: ja, der skulle være reint der inne, så stig på ..,

Oh, the irony ;)

Skrevet

På den andre siden... nå vet du hvem du aldri skal takke ja til å smake småkaker og julekonfekt fra, og spesielt ikke hvis hun har laget dem helt selv. ;)

Æsj !

Utrolig glad jeg ikke har noe med dama å gjøre ....

Håndrullet marsipan på glass. Mmmm , deilig :/

Skrevet

Mange, dessverre. Jobbet på bensinstasjon i 7 år, og har hatt x antall faste taxisjåfører/kunder som virker som om de ikke tør å gå på do hjemme, og har spart opp avføring for en hel uke før de tar turen.. 

Kan jo begynne lure på hva folk driver med der inne.

For ikke å snakke om skrekkhistoriene fra rengjørere på hotellrom....

Folk er skikkelig syke i hodet...

Skrevet

hahah hva slags mat er det dere serverer de først da ? :-p 

Anonymous poster hash: f36c2...a9b
Skrevet

Kan jo begynne lure på hva folk driver med der inne.

For ikke å snakke om skrekkhistoriene fra rengjørere på hotellrom....

Folk er skikkelig syke i hodet...

haha ja.. 

Skrevet

Det er faktisk nesten 10% av befolkningen som har varienende grad av irritabel tarm. Der er såkalt "urge" et problem. De som er hardest rammet kan oppleve å rett og slett drite på seg ofte. Jeg har også opplevd kunder som har dritt ned dolokket- eller gulvet foran do- fordi de ikke rakk å vente de to sekundene det tok å åpne lokket. Men de forsøkte i det minste å vaske det verste etter seg.

Og det er poenget mitt: Det kan hende at dama sliter BIG TIME med mage-og tarmproblemer, og det er jo utrolig flaut å snakke om. Men hun burde virkelig ha forsøkt å vaske litt etter seg. Eneste mulige unnskyldning jeg kan se er at hun ikke hadde tid fordi hun MÅTTE rekke bussen for å rekke å hente barn i barnehage e.l.

Anonymous poster hash: d2efb...0c7
Skrevet

hahah hva slags mat er det dere serverer de først da ? :-p  Anonymous poster hash: f36c2...a9b

Sa jeg noe om at hun hadde spist der?
Skrevet

Mmmmm... Nå fikk jeg lyst på sjokoladepudding!

Anonymous poster hash: 3a49c...912
Skrevet

Æsj! Jeg blir alltid overrasket når jeg går på offentlige doer over tiss på dosetet og rester av bæsj i do. Har ofte møtt disse personene på veg ut av do når jeg har stått i kø. Eier de ikke skam liksom? Og hvordan det er mulig å gjøre slik på arbeidsplassen når du vet kollegaer vil se det etterpå, er jo helt blåst. Jeg er supernøye på at det er rent etter meg. Om det ikke er do-kost, venter jeg og flusher om igjen til det er rent. 

Verste jeg har opplevd var på en togstasjon i Pakistan. Et syn jeg aldri glemmer. Det var flere dobåser, og i alle var det så mye bæsj som ikke var blitt trukket ned at det var stablet som tårn opp av do, og flere hadde bæsjet på gulvet siden det ikke var mer plass i doskålen. Jeg styrtet fort ut av det toalettet for å si det sånn. Men, mitt syn på den menneskelige natur ble vel aldri den samme, lol. 

Anonymous poster hash: 2fbbc...3a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...