Gå til innhold

Reima er store i størrelsen eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å bestille på nett for å spare noen kroner på vinterdressene.

Er det greit å bestille samme størrelse som de bruker i klær i reima vinterdresser? 

Etter det jeg husker er de så store i størrelsen? Har en som nettopp er blitt 3 år og tenker 98 holder? Og en som blir 5 år om en mnd og da er det nok med 110? 

Hun på 3 år er 92 cm og hun på 5 år er 108 cm sånn ca. 

Anonymous poster hash: b0c15...3d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger hjelp litt fort :) 

Skrevet

Hadde tatt en str støre i vinterdresser. Jeg synes de er lange i ryggen og korte i beina så når de skrever over eks akebrett går dressen opp med beina. 

Vårdressen er derrimot normal str

Anonymous poster hash: 6ce5f...dcf
Skrevet

Ja, det ville jeg gått for ihvertfall, de er ganske store i størrelsen og dresser som er for store er ihvertfall ikke noe gøy for barna! Har også en jente på 5 år som er ca 108-110 cm høy, og 110-dressen er mer enn stor nok for henne denne sesongen, mens lillesøster på 3 år som er litt over 101 cm høy får dress i str 104, Reima altså. Men såklart, her vil ting som barnas kroppsbygging og proporsjoner også spille inn.

Anonymous poster hash: 84bf9...13a
Skrevet

Takk for svar, selv om de var helt ulike..hehe.. Men tror jeg bare går for de størrelsene, så får jeg heller sende i retur om de er for små. Synes det blir fælt om de skal gå rundt i altfor store dresser i tillegg til annet tøy i vinter.

HI

Skrevet

Å kjøpe en Reima-dress i str 104 til en jente på 92 cm er ihvertfall ingen lur idé, da snakker man drukning i dress på høyt nivå, så jeg tror du gjør lurt i å gå for 98 HI :)

Anonymous poster hash: 84bf9...13a
Skrevet

Min gutt er 89 cm, og str 92 er mer enn stort nok.

Anonymous poster hash: f4689...092

Skrevet

Jenta mi på 2 er 93 cm høy og har str 98 i sommerdressene, den begynner å bli knapp og trang. Så jeg skal kjøpe str 104 i vinterdressen.

Skrevet

vi har størrelse 86 i dressen til en på snart 14 mnd, vet ikke helt hvor høy han er med bruker 86 i vanlige klær.

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Ja de er store i str,noe jeg er veldig fornøyd med :) har 74 og min lille passer den veldig godt + at han kan ha klær under også :) han bruker nå 80 og 86, var til og med en name it dress i 80 som var for liten

Skrevet

Reima var overraskende små! Gutten min er 106 cm og måtte uten tvil ha 116 i dress!

Skrevet

Min gutt på 102 cm passer fint inn i vinterdressen fra i fjor str 98.

Anonymous poster hash: b9c2f...242
Skrevet

Jeg syns ikke Reima er store i str. Barna mine har aldri brukt en str mindre i Reimadress enn i andre dresser. 

Skrevet

Jenta her er 3,5 år og 95 cm

Jeg prøve en reima dress i str 104 og den var altfor stor. Hun ville ikke ha klart å røre på seg.

Hvor har du tenkt å bestille dressen hen?

Den dressen i str 98 så jeg kostet 1399 på ellos.no og 999 på barnas hus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...