Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har to barn, og allerede etter å ha fått første hang magen som en pølse rundt midjen med en del overheng. Det var ikke snakk om at den trakk seg sammen slik som på de fleste andre mødre. Etter å ha fått nr to var jeg fast bestemt på å gjennomføre bukplastikk enten jeg fikk det dekket eller måtte betale selv. Heldigvis fikk jeg det dekket, og betalte ca 24 000 ekstra for å få fettsugd flankene og den øvre magen for å få et jevnere resultat. Dette var ca 5 år etter siste fødsel. Jeg slet med å finne klær fordi magen tøt frem i alle topper (unntatt svarte, vide topper) var i dårlig humør ofte og hadde selvtilliten på bunn. Trenings t skjorter var pyton, fordi de gjerne er litt stramme foran. Endte opp i store herrestr, selv om jeg egentlig ikke er så stor ellers. Nå har jeg tatt av ytterligere, trener masse og er stolt over min flate mage. Joda, låsene disser og rumpa kunne nok vært mindre men dette er bagateller i forhold til den magen jeg slet med. Selvtilliten er nå høy, humøret er supert og jeg føler jeg presterer bedre både på jobb og på trening. Dette har vært en vanvittig opptur rett og slett, og jeg føler nesten jeg har fått et nytt liv. Endelig tør jeg stikke meg frem og by på den personligheten jeg har. Bare en liten gladmelding herfra. Dere som har det som jeg hadde : Kjør på, det er så verdt det ! Anonymous poster hash: 41bb6...c12
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Takk for positivt innlegg Fikk du mye arr etter inngrepet? Anonymous poster hash: 348e2...225
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Nå er det bare 9 mnd siden inngrepet, og arret er fortsatt godt synlig fra hoftekam til hoftekam. Men det har bleknet en god del den siste tiden så jeg har godt håp om at de blekner enda mer. Det er uansett under truse/bikinikanten så det er ikke noe jeg bryr meg om. Har også fått følelsen fullt tilbake på hele området, og magen er skikkelig stram, flat og fin :-) HI Anonymous poster hash: 41bb6...c12
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Ja her sitter jeg nyoperert etter mitt tredje inngrep på magen. To mislykkede Så nå håper jeg at de har klart å få tatt alt. Ja angrer ikke på operasjonene men jeg må si at jeg har hatt noen tøffe år i mens resultatet ikke var bra. Anonymous poster hash: f877c...af9
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Hva er det som har gått galt da ? Anonymous poster hash: 41bb6...c12
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ønsker meg også bukplastikk. Jeg betaler gladelig alt selv, men jeg veier 14 kg for mye til å få operasjonen. Jeg har litt brede hofter og litt kraftige armer, men jeg har godtatt dette og plages ikke av det. Hengemagen er derimot svært plagsom. Jeg har prøvd å gå ned disse forbaskede 14 kiloene i 3 år nå, men klarer det ikke. Så drømmen om bukplastikk forblir visst en drøm Anonymous poster hash: 6eaaa...8cb
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Tja si det, hva gikk feil . Førsgangen ombestemte de seg imens jeg lå på operasjonsbordet om at det holdt med bikinisnitt fremfor t-snitt. Så det hang en kjempe mage mellom den slanke og fine flate magen og brystene. Så jeg får innvilget ny operasjon og nå skal de fikse dette problemet og de setter i gang fikser magen men tar bare halvparten av det som bør bort. Så enda en runde med kirurger så nå ble det tatt en gang til. Nå sa kirurgen at nei nå tar vi belteplastikk så de har tatt 360 graders buklastikk . Fått bort hengemagen. Sånn nå ser det bra ut men fy så grusom denne perioden har vært. Anonymous poster hash: f877c...af9
Gjest Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Åhhh msiunnelig Men først må jeg ned 20 kg MINST, for å få dette dekket!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Hei! Jeg skal ha opperasjon i nov. Gleder meg stort! Fikk det dekt. Men har tenkt litt på denne fettsuginga, Var det noe problem å få gjort det også? Eller sa du bare i fra om at du ønsket det, mot at du betalte da. Og det var helt greit? For da tror jeg at jeg må ringe sykehuset, slik at jeg får gjort dette jeg også. Åååh! Jeg er så spent! Gleder meg til å kjøpe bukser igjen Anonymous poster hash: ae9f8...55f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Hi her Kirurgen anbefalte å ta ekstra sug, fordi det da ble jevnere og mer symmertrisk resultat. Dette var på et privat sykehus som har avtale med det offentlige. Jeg sjekket ut omdømme på både sykehus og leger før jeg tok kontakt. Anonymous poster hash: 41bb6...c12
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Hi her Kirurgen anbefalte å ta ekstra sug, fordi det da ble jevnere og mer symmertrisk resultat. Dette var på et privat sykehus som har avtale med det offentlige. Jeg sjekket ut omdømme på både sykehus og leger før jeg tok kontakt. Anonymous poster hash: 41bb6...c12 Takk for svar! Jeg skal gjøre det på et offentlig sykehus, legen har fått utrolig mye bra kritikk, han skal være veldig flink. Han snakket ikke noe særlig om fettsuging da jeg var på konsultasjon, og jeg var jo selfølgelig så gira at jeg glemte å spørre han. Så tror jeg må ringe og høre med de. Anonymous poster hash: ae9f8...55f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 Ja, det hadde jeg gjort. Lykke til da :-) Anonymous poster hash: 41bb6...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå