Gå til innhold

Når fikk dere synlig mage (nr 2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lenge er det vanligvis mulig å holde graviditeten skjult? Har ikke lyst å fortelle på jobben før jeg har vært på ordinær ul, er det noen som har klart å skjule det så lenge?

Anonymous poster hash: b9147...504

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en helt normal høyde, vekt og kroppsfasong. Men er først nå (uke 30) som magen hadde blitt vanskelig å skjule.

Anonymous poster hash: 49211...e0c

Skrevet

Kunne holde det skjult til jeg var rundt 25 uker på vei, så lenge jeg ikke hadde veldig tettsittende klær. Fikk også sen mage med første. Med tredje begynte jeg å se en liten antydning rundt uke 15, men sånn at det ville vært mulig å skjule det sikkert like lenge.

Anonymous poster hash: 351c6...216
Skrevet

Kunne nok holdt magen skjult mye lenger enn det, ved å velge andre klær, men da hadde kanskje folk begynt å stusse litt, hvis jeg hadde endret stil helt. :)

Anonymous poster hash: 351c6...216
Skrevet

Takk for svar. bør kunne gå greit å skjule det lenge da håper jeg!

Anonymous poster hash: b9147...504

Skrevet

med første begynte jeg med mammabukser i uke 20, med andre måtte jeg bruke mammabukser fra uke 8 :-P

Skrevet (endret)

Med andremann hadde jeg vel ikke stor sjangs til å skjule magen etter uke 13-15 eller noe. Nå med 3.mann begynte jeg med mammabukser når jeg var rundt 8-9 uker på vei :P

Men jeg kan fortsatt skjule det (litt i hvert fall) dersom jeg går med litt posete overdeler. Er 11 + 6 :)

Jeg er normal/tynn.

For meg er det helt uforståelig at noen ikke får synlig mage like raskt som meg ;)

Endret av Tieran
Skrevet

Gravid med nummer 2 nå, 9 uker på vei. Ser veldig gravid ut, men det er jo fordi jeg er veldig oppblåst, er ikke babymage enda. Så jeg ser vel mest ut som jeg har vært litt sløv med kostholdet i det siste, men de som vet at vi hadde bestemt oss for å få en til ser det jo da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...