Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Og hvor lenge er det realistisk å klare å holde gravoditeten skjult? Ønsker helst ikke å si noe på jobben før jul og vil da være 18 uker cirka. Anonymous poster hash: b9147...504
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg hadde håpet at jeg kunne skjule det til etter oul, men fikk før helga spørsmål om hvor langt jeg er på vei. Jeg er nå 13 uker og noen dager. ;-/ Men jeg forsøker skjule det enda litt til med store gensere og deilige høst strikkede plagg :-) Anonymous poster hash: 59712...e5d
Christine209 Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Håper også jeg kan holde det skjult en god stund enda. Er 5+4 i dag. Har ikk lyst å si noe på jobb før nærmere jul pga vikariater mitt går ut og jeg håper å få det videre til sommeren. Er kun svigermor og en venninne som vet om det. Tenkte å si det til familien min etter tidlig ultralyd om 3 uker. Har hatt en sa og MA tidligere....
FruaR Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Vil skjule det frem til uke 12 Men moren min og ei på jobben vet det nå, og sjefen får nok vite det snart.
Gjest EnBlåToRosaOgEnTil Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 min sjef vet det pga sykemelding... Magen min kommer alltid tidlig, vistes GODT at jeg var gravid i uke 14 med nummer 1, i uke 10 med nummer to ble jeg spurt på jobb om jeg var gravid.. nå er jeg 7+5 med nummer 3, og spent på når det kommer til å vises denne gangen
ens Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Min mage har kommet nå... er 5+0.. Litt tidlig synes jeg. Takk for store høstgensere! Så håper jeg bare å klare skjule det frem til legetime i uke 11
Snart3barnsmamma83 Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Fikk mage rundt uke 7-8 med andremann og nå er jeg i uke 5 ca med tredjemann og har allerede merket at jrg har begynt å få litt mage. Det strammer litt i de trangeste buksene, så må nok fortelle det tidligere denne gangen. Men som ens skriver...hurra for store høstgensere som skjuler en del
Gjest EnBlåToRosaOgEnTil Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 Oppdatering! Nå er magen godt synlig for de som kjenner meg, er 8+4. Er nok en del "mageinnhold" som ikke får plass lenger ned der det pleier å ligge
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Er 7+0 i morgen og det går foreløpig greit å skjule magen. Hatt noen dager med oppblåst mage og puppene er vel litt større, men tror jeg kan holde på hemmeligheten litt til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå