Gå til innhold

Prisstatistikk på bolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har dere som har solgt eller kjøpt sett på prisstatistikken på finn? Rett over bildet av bolig bilde. Jeg la først merke til det i går og begynt å bli enda mer nervøs.Selger min leilighet, som har vært ute på finn i 5 dager og hatt over 600 visninger, mens jeg ser noen som har stått i kun 1 dag og hatt over 1000 visninger. Jeg er dritnervøs. Typen min ringte megleren vår igår for å høre om han har hatt noe respons. Det var bare en innom og det var det. Helt siden vi la den ut på finn, så har matlysten sunket, og går hele tiden med klump i magen. Uff, dette er ikke lett.

Anonymous poster hash: fd74e...e2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Vet hvordan du har det! Solgte min leilighet for et par dager siden, og holdt på å klikke i ventetiden! Det med antall visninger må du ta med en klype salt. Var lå ute i 5-6 dager og vi hadde rundt 1300 visninger, mens en annen, tilsvarende leilighet som ble lagt ut samtidig hadde bare 700 visninger. Vår ble solgt 100 000 over takst, den andre 300 000 over.. Man trenger bare en kjøper som har bestemt seg for at de vil ha akkurat den leiligheten. Har dere hatt visning ennå da? Lykke til!

Anonymous poster hash: c9bc4...183
Skrevet

Har lite å si, Vi selger nå vi og. vi hadde over  2000 treff etter 3 dager. Megler var optimist for det var flere som hadde hentet prospekt. men kom ikke mange på visning.

Ligget ute i ca 7 uker. ikke solgt enda. kommet bud. men langt under takst.

Anonymous poster hash: 1f7c3...236
Skrevet

Vet hvordan du har det! Solgte min leilighet for et par dager siden, og holdt på å klikke i ventetiden! Det med antall visninger må du ta med en klype salt. Var lå ute i 5-6 dager og vi hadde rundt 1300 visninger, mens en annen, tilsvarende leilighet som ble lagt ut samtidig hadde bare 700 visninger. Vår ble solgt 100 000 over takst, den andre 300 000 over.. Man trenger bare en kjøper som har bestemt seg for at de vil ha akkurat den leiligheten. Har dere hatt visning ennå da? Lykke til! Anonymous poster hash: c9bc4...183

Nei, vi skal ha første visning nå til helgen og det jeg frykter mest av alt at det ikke kommer noen. Allikevel hadde det overrasket meg, fordi leiligheten er pen, barnehage rett ved siden, nær sentrum. Lignende leiligheter ble solgt langt over takst, men det er markedet som bestemmer. Det eneste som bekymrer meg er at taksten vår er høy, jeg fikk hakeslep da vi fikk den av takstmannen, men det kan vi ikke gjøre noe med.

Skrevet

Har lite å si, Vi selger nå vi og. vi hadde over  2000 treff etter 3 dager. Megler var optimist for det var flere som hadde hentet prospekt. men kom ikke mange på visning.Ligget ute i ca 7 uker. ikke solgt enda. kommet bud. men langt under takst. Anonymous poster hash: 1f7c3...236

Det er dette jeg frykter, vi kan ikke selge under takst. Huff, jeg føler med deg.

Skrevet

Vet hvordan du har det! Solgte min leilighet for et par dager siden, og holdt på å klikke i ventetiden! Det med antall visninger må du ta med en klype salt. Var lå ute i 5-6 dager og vi hadde rundt 1300 visninger, mens en annen, tilsvarende leilighet som ble lagt ut samtidig hadde bare 700 visninger. Vår ble solgt 100 000 over takst, den andre 300 000 over.. Man trenger bare en kjøper som har bestemt seg for at de vil ha akkurat den leiligheten. Har dere hatt visning ennå da? Lykke til! Anonymous poster hash: c9bc4...183

Nei, vi skal ha første visning nå til helgen og det jeg frykter mest av alt at det ikke kommer noen. Allikevel hadde det overrasket meg, fordi leiligheten er pen, barnehage rett ved siden, nær sentrum. Lignende leiligheter ble solgt langt over takst, men det er markedet som bestemmer. Det eneste som bekymrer meg er at taksten vår er høy, jeg fikk hakeslep da vi fikk den av takstmannen, men det kan vi ikke gjøre noe med.

Uff, det er helt forferdelig å gå sånn å vente! Vi hadde heldigvis bare en visning og fikk solgt over takst (Oslo) :)

Lykke til, håper det går bra for dere også!

Anonymous poster hash: c9bc4...183

Skrevet

Og her kommer det verste. En leilighet lå ut på finn i 1 dag og ser nå at det står " solgt, visning avlyst ". Noen har bare flaks med seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...