moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Er det vanlig å skrive takk for xxx eller bare takk for gaven? Hadde jo ei som skrev hva vi fikk av hvem. Men noen ga gjerne flere ting, siden de gikk sammen. Blir jo da flere linjer med takk for ditt og datt og knoll og tott. Litt rart føler jeg. Og er det vanlig å skrive dette for hånd eller kan jeg bestille kort med tekst? Inkl. hilsen eller bør det helst skrives for hånd?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Alt er lov, men jeg synes det er mye hyggeligere med en personlig, håndskrevet hilsen det du takker hver for det du har fått av dem. Anonymous poster hash: a6f74...c0c
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg er enig, men til noen blir det takk for xxx, xxx og den fine xxx og den flotte xxx og ikke minst xxxx.. Hjertelig hilsen meg og deg.. Blir ikke det litt rart?? Skrev alle innbydelsene for hånd, så tenker det er finest. Men bør altså da unngå det enkle takk for gaven?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg er enig, men til noen blir det takk for xxx, xxx og den fine xxx og den flotte xxx og ikke minst xxxx.. Hjertelig hilsen meg og deg.. Blir ikke det litt rart?? Skrev alle innbydelsene for hånd, så tenker det er finest. Men bør altså da unngå det enkle takk for gaven? Du må jo ikke gjøre det helt like til alle heller. Det går an å skrive en personlig hilsen der du takker og viser at du husker hva du har fått uten å bare ramse opp. «tusen takk for alle de fine tingene vi fikk av dere! Xxx bruker vi allerede daglig :-) » Anonymous poster hash: a6f74...c0c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg er enig, men til noen blir det takk for xxx, xxx og den fine xxx og den flotte xxx og ikke minst xxxx.. Hjertelig hilsen meg og deg.. Blir ikke det litt rart?? Skrev alle innbydelsene for hånd, så tenker det er finest. Men bør altså da unngå det enkle takk for gaven? Mange skriver bare takk for gaven, men jeg synes det blir for lettvint. Folk legger ofte både mye penger og omtanke i bryllupsgaver, og da synes jeg de fortjener en personlig takk. Anonymous poster hash: a6f74...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå