Gjest skogskaninen Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Har lyst til å prøve å lage noen nye retter til meg og familien. Noe som kan begeistre 3-åringen også. Vi er alle ganske matlei for tida. Føler meg uinspirert. Har som regel tatt oppskrifter fra nettet, men jeg foretrekker å ha en bok foran meg. Noen som har en å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Trines kokebok da? Se trinesmatblogg.no dersom du ikke har hørt om den Enkle og gode retter til hele familien! Anonymous poster hash: 0ba1a...9ed
Gjest skogskaninen Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Trines kokebok da? Se trinesmatblogg.no dersom du ikke har hørt om den Enkle og gode retter til hele familien! Anonymous poster hash: 0ba1a...9ed Takk, skal se på den. Har ikke hørt om bloggen, nei, så takk for tips
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Familiekokeboka til Ole Martin Alfsen og Victor Gausdal. Ellers er eg glad i den rutete til Espelid, gode grunnoppskrifter på så mangt.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Enig, Familiekokeboka er den beste kokeboken jeg noengang har hatt! Ellers har jeg nettopp kjøpt Juksekokeboka av Susanne kaluza, og den er superfin! Masse enkle og gode og ikke minst raske oppskrifter! Anonymous poster hash: 2aa4d...88e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Familiekokeboka har blitt nominert til flere priser og har veldig gode anmeldelser. Den er veldig bra ihvertfall, kan trygt anbefale den. Trines mat er den bestselgende kokeboken i Norge akkurat nå (sammen med Bare mat av Hellstrøm) og jeg synes den er helt ok selv om det ikke var veldig mange ting i den jeg fikk lyst til å lage. Anonymous poster hash: 0b761...83d
Gjest skogskaninen Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Tusen, tusen takk dere! Familiekokeboka og Juksekokeboka skal sjekkes ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå