Gå til innhold

Salg på ulltøy denne uka???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg hadde mer enn nok. Men tror mini har vokst masse i sommer. Også var de fleste i bodyform, noe hun ikke trenger lenger. Noen som har noen tips på ull på salg? Bor i Oslo

Anonymous poster hash: 77ae1...5df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyshop. 40 % på lillelam

Anonymous poster hash: 0bd14...9fe

Skrevet

Et annet tips hvis du klarer å handtere en symaskin og ullbodyene fortsatt passer så kan du gjøre om bodyene til genser. Jeg hadde liggende mange ullbodyer som vesla ikke trengte lenger da hun har blitt tørr. Tok meg en ettermiddag å forvandle åtte ullbodyer til fine gensere :-)

Anonymous poster hash: 96071...b87
Skrevet

xxl har tre for to på alt av undertøy så jg et sted.

Anonymous poster hash: 951c7...0cc
Skrevet

Beibibeibi.no har 20 % på CeLaVi. Fine bodyer, longser og trøyer.

Og hele 30 % (!!!) på Lillelam.

Ja, jeg gikk amok! ;)

Anonymous poster hash: c236a...f6d
Skrevet

Har du sjekket ut kjøpe-selge sidene på Facebook? 

I gruppa som heter "barneting selges Akershus/ oslo" er det ihvertfall en del ulltøy som selges bort billig nå :)

Anonymous poster hash: 3709e...4e2
Skrevet

Det er så teit at jeg ikke har kjøpt noe før. Har jo vært masse salg. Skal ha str 104, og de fleste på Facebook gruppa var for små. Det samme gjelder lille lam på babyshop. Kom gjerne med mer tips damer!!! :-) HI

Har noen forresten erfaring med de ulltøy fra coop obs? Ser de har noe til 99 kr stk, og det er jo billig!

Skrevet

Det er så teit at jeg ikke har kjøpt noe før. Har jo vært masse salg. Skal ha str 104, og de fleste på Facebook gruppa var for små. Det samme gjelder lille lam på babyshop. Kom gjerne med mer tips damer!!! :-) HI

Har noen forresten erfaring med de ulltøy fra coop obs? Ser de har noe til 99 kr stk, og det er jo billig!

Om det er leketøy merket, så har eg god erfaring med det merket i andre ting, og hadde ikkje stussa på å kjøpe til den prisen.  Kjøpte ribbukse i fjor, og synes den er like god som nøstebarn si, og likar den betre enn

Safa sine.  obs har og Janus, som eg har god erfaring med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...