Gå til innhold

For en FANTASTISK barnehage!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skryte litt av bhg barna mine går i. De gjør så mye spennende med barna av turer, aktiviteter og lek. Jeg har to barn på 2 år (småbarnsavd) og en på 4 år (stor avd).

I går var de på sin faste tur i skogen, et stort område i skogen, hvor de har 3 stk lavvo. Der brente de bål og lekte jungeldyr. I dag skal de ut med båten (bhg har egen båt) for å sette garn. I morgen skal de ut å ta garnet, fredag skal de lage mat av det de finner!

Til og med småbarnsavd tar båten ut på tur. Barnehagen drar ofte til en øy uti skjærgården hvor de disponerer et hus, her er det sauer. Bhg har kjøpt vogner så de minste kan sove der ute.

Engasjerte voksne, blide og morsomme. De er ute mye av dagen, men har også stor tumleplass inne hvis været er helt håpløst.

Eldste på 10 år som går på skolen nå, gikk i "vanlig" bhg hvor de var inne frem til 12-13 hver dag og hadde knapt en turdag i uka.

Kunne ramset opp masse mer, bare er så glad for alt barna mine får være med på mens vi er på jobb.

Måtte bare skryte litt i dag.

Anonymous poster hash: f3ce6...502

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig å lese :)

Så fint å vite at barna har det godt når du er på jobb. Alle barn fortjener en spennende og trygg barnehagehverdag!

Anonymous poster hash: 02253...4c0

Gjest Julia1984
Skrevet

Hyggelig tråd. Merkelig at ikke flere svarer på en slik tråd, bare der hvor det er krangling etc

Skrevet

Godt å lese for en førstegangsmamma som har en liten en som synes bhg oppstarten er tøff. Det går seg nok til, og da håper jeg de voksne der er like engasjerte og flinke til å skape opplevelser som bhg du har barna dine i :)

Anonymous poster hash: 32c26...5d6

Skrevet

Det høres kjempefint ut. Barnehagen vår har ikke båt. Heldigvis, kanskje, siden gutten vår har bevist at han ikke er klar for å være med i båt ennå. De har en egen skog med stor gapahuk, bålplass og mye gøy å leke med. I tillegg bruker de stranda mye, og de er flinke til å ta barna med på gårdene i området. Nylig var det potetopptak. Kjempegøy. :)

Skrevet

Så hyggelig, høres fantastisk ut :-)

Vi er også veldig fornøyd med barnehagen vår. :-)

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med bhg! :-)

Syns egentlig det er veldig greitt at de ikke har båt, da jeg ofte henter tidlig og leverer seint, og da ville det jo vært dumt om de var ute på øya ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...