Gå til innhold

Utrolig hvor mye drittslenging det er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakkes folkens! Jeg vil bare at dere skal vite at dere heller må muntre hverandre opp, snakke pent til hverandre, ha respekt. Trodde jeg kom inn til et voksent mamma forum. Men følte jeg ble 14 igjen og folk sitter å slenger dritt. Til dere som gjør det: lykke til i livet, utrolig modent. Utrolig mange koselige folk og da, som jeg har møtt på utsiden.

Hade bra. Tenk to ganger før du sender, ord sårer :)

Klem :D

Anonymous poster hash: 3de4f...8a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det går begge veier - klart det sikkert er mange som får levd ut de mindre gode sidene sine bak anonymknappen - men hvordan kan man bli oppriktig såret av en gjeng høner på et anonymforum? Da bør man heller ikke legge ut så mye personlig info,- eller ikke spør om noe man egentlig ikke vil ha svar på, kun få bekreftet at man har rett.

Jeg har vært her i 7 år, mest for underholdningens skyld, og det er mye rart å lese. Men hadde jeg hatt alvorlige problemer ville jeg ikke ha lagt hodet mitt på hoggestabben her inne..

Det er litt sånn "Damned if you do, damned if you don`t" her inne - men tross alt er hovedinntrykket mitt at de aller fleste "faste" her inne er oppriktige, medfølende oppegående kvinner.

Mitt tips er ta alle råd med en klype salt, og ikke begynn å grin fordi noen er uenige med deg. Psycho-bitchene her inne fortjener å bli forbigått i stillhet og ignorert - noen som tydeligvis elsker å tirre på seg alt og alle :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...