Smil! :D Skrevet 1. oktober 2013 #1 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg er avhengig av å bruke bæreselen når jeg henter storebror i bhg, men er usikker på hvor mye jeg skal kle på henne.. Hun ligger tett mot brystet mitt og får mye kroppsvarme, men bena stikker ut og noen ganger armene. Hun er gjerne svett på kinnet når vi er hjemme igjen, så blir redd jeg kler for mye på henne pga kroppsvarmen min. Tenker det beste kanskje er å tre på noen for store ullsokker på bena, men hva med armene? Hun er fortsatt bare noen uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette <309+<312 Skrevet 2. oktober 2013 #2 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det kommer vel an på hvor kaldt det er ute :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smil! :D Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jo, selvsagt! Tenkte mer på at nyfødte sliter med varmereguleringen, så litt vanskelig å vite hvor mye hun "tåler" noen ganger! Lettere å legge henne i en lun vogn, enn mot et varmt bryst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Lillemy. Skrevet 2. oktober 2013 #4 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ja, det er ikke alltid lett å vite. Min gutt var iallefall veldig god og varm når han satt i manducaen når han var nyfødt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå