Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Johanna Grøneberg mener Sigrid Tusvik er en copycat. Hallo,- hvor er likheten? Sigrid fødte i program nr 2, mens Johanna i et av de siste, men en masse uinteressant i forkant. Sigrid har humor og er underholdene, Johanna er bare boooooring! Sånn...måtte bare få det ut:) Fødeprogrammer er forøvrig ikke noe nytt og banebrytende konsept! Anonymous poster hash: 4a762...fba
Tante Gustava Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Hvem i all verden er Johanna Grønneberg?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg fatter det virkelig ikke! Copycat av hva? Eneste likheten er at de får en baby. Og den eneste jeg gidder bruke tid på å se er Sigrid. Johanna var jo bare glæm og fasade. Digger Sigrid! Anonymous poster hash: 86dc5...fc7
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Synes ingen av dem er noe morsomme jeg. Men J virker hakket mer sympatisk. Anonymous poster hash: 29184...408
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Hvem i all verden er Johanna Grønneberg? Avdanka chattevert med eget program opå TLC kalt "johanna-prosjekt baby". Totalt uinteressant dame som liker å høre sin egen stemme. Anonymous poster hash: 4a762...fba
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Ja Sigrid er dønn ærlig og ganske så morsom....sier mye mange tenker men ikke tør å si;-) Johannas program ble bare flatt og kjedelig. Anonymous poster hash: 4a762...fba
Dr Mcstuffins Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Men, det programmet Johanna hadde på TLC var jo en ren kopi av samme program fra England??!! Ja, ja, ikke så nøye
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Men, det programmet Johanna hadde på TLC var jo en ren kopi av samme program fra England??!! Ja, ja, ikke så nøye Ja snakk om å kaste stein i glasshus...Men hun fikk i alle fall litt mere tvtid på God Kveld Norge, og sikkert det hun ville;-) Anonymous poster hash: 4a762...fba
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Sigrid er elsk. Johanna er too much. Anonymous poster hash: 315fd...cf3
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg heier på Sigrid!! Johanna er grei nok hun, men programmet hennes var bare nok en serie om en kvinne som føder (slik vi har sett på TLC tidligere også) Sigrid fremstiller graviditet og fødsel slik mange tenker, men som de fleste ikke tør å si. Etter min mening er copycats generelt greit, når kopien er bedre enn originalen Anonymous poster hash: 22889...d60
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #11 Skrevet 1. oktober 2013 Nei johanna kommer på tv igjen til høsten å da får vi ser av livet med babyen. Anonymous poster hash: 462b4...38e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #12 Skrevet 1. oktober 2013 Fikk litt nok av Sigrid på Torsdagskveld i Nydalen da hun ble håndmelka og hun stod der toppløs. Før det var hun veldig kul. Blir lei av at alle norske komikerdamer må vise puppene sine, men er vel bare jeg som er så prippen tydeligvis! Anonymous poster hash: 7cc0b...4db
MammantilNurket Skrevet 1. oktober 2013 #13 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg synes at Johanna er smashing, jeg Sigrid er festelig og folkelig og alt det der, altså ... ikke helt min kopp te, bare
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #14 Skrevet 2. oktober 2013 Synes det er så trist at hun faktisk står fram på TV-skjermen og sier at hun er "skikkelig forbanna fordi det er ren kopi". Selv ser jeg ikke likheten.. Synes Sigrid er råkul! Johanna er bare masete og en helt merkelig dame. Blir faktisk flau på hennes vegne når jeg ser hvordan hun oppfører seg på masterchef. Anonymous poster hash: 38aed...9dc
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #15 Skrevet 2. oktober 2013 Men, det programmet Johanna hadde på TLC var jo en ren kopi av samme program fra England??!! Ja, ja, ikke så nøye Og Sigrid sitt en kopi av ett BBC program så da er de 1-1 der Anonymous poster hash: a9650...e7a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #16 Skrevet 2. oktober 2013 Men, det programmet Johanna hadde på TLC var jo en ren kopi av samme program fra England??!! Ja, ja, ikke så nøye Ja snakk om å kaste stein i glasshus...Men hun fikk i alle fall litt mere tvtid på God Kveld Norge, og sikkert det hun ville;-) Anonymous poster hash: 4a762...fba Sigrid sitt var og ren kopi av ett BBC program Anonymous poster hash: a9650...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå