Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Først vil jg unnskylde meg hvis noen synes jeg er fæl som kaller sønnen vår håpløs i dette tilfelle,men vi føler dessverre han er det nå for tiden Uansett når eller hva vi sier til han,så har han begynt og svare frekt tilbake og kaller oss duster,slemminger,dumminger o.s.v... Eks: sa i stad at nå må du gå og vaske henda dine for det er straks middag og da spretter det ut sv han " din store dust,det kan du gjøre sjøl for jeg gidder ikke høre på deg". Får sånne svar stort sett uansett når vi snakker til han.. Har satt meg ned med han og forklart at det er ikke pent og inne lov og si sånn og at jg blir lei meg når han kaller meg sånne ting.. Da bare ser han rart på meg og ler.. Dette skjer overalt,hjemme,butikken,bhg,kjøpesenter o.l.. Noen med noen tips,jg og samboer aner virkelig ikke hva vi skl gjøre med dette. Tenkte og ta en prat med bhg og høre om han er sånn der også :/ Anonymous poster hash: f7217...5d1
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Det må få konsekvenser. ta ifra han goder, timeout eller hva dere finner ut dere kan bruke som konsekvens for dårlig oppførsel. Hvis han ikke har noe å tape på å si det, så vil han fortsette. Anonymous poster hash: 94e67...aba
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Din sønn på 4,5 år vet nok veldig godt at det ikke er pent og ikke lov å si slike ting, nettopp derfor gjør han det. Han provoserer for å se reaksjonen din. Min gutt på 5,5 år hadde en sånn periode da han gikk over til stor avdeling, i dette tilfellet hadde jeg bare svart: ja jeg og skal vaske mine hender, men det blir ikke middag på de som ikke vasker henda sine. Så får han gå uten den middagen dersom han ikke vasker henda sine. Og da må du ikke gi han noe mat rett etterpå. Når vi kommer hjem fra bhg spør gjerne gutten min om han kan få se på tv, det får han ikke på den tiden, og noen ganger hyler og skriker han, jeg svarer da for eksempel: du kan hyle og skrike og rope så mye du bare orker, men du får ikke se tv likevel. Funker veldig bra begge to faktisk. Anonymous poster hash: 71caf...f23
Benedictemamma Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Lag en liten plakat med hver ukedag i, hvis han er snill en hel dag, får han velge et klister som han vil ha inni ruta, når han har fått klister helt til fredag, lørdag eller søndag(kommer Ann på dere) så kan han kanskje få bestemme litt den dagen, lekeland? Kino? Gå å snope? Osvosv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå