Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Hva gjør dere på kveldene? Jeg er utrolig utslitt når frøkna endelig har sovnet så orker ikke besøk hele tiden (ikke at noen tilbyr seg) og liker ikke å se på tv. Anonymous poster hash: 57c88...a6a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har ofte besøk, men hvis jeg skal slappe helt av setter jeg meg i sofaen, eller ligger på senga og leser bok... Da slapper jeg av og nyter mitt eget selskap. Anonymous poster hash: 328d9...dfe
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Huff hørtes ikke gøy ut! Jeg trener, besøker/har besøk av venner og elsker å lese bøker. Hvor bor du hen da? Anonymous poster hash: dac6b...c65
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Var alenemor i noen år før jeg møtte min nåværende samboer. Men han reiser mye i jobben så er ofte alene på kveldene. De går til rydding, tv og sitte på pcen. Kjeder meg veldig jeg også. Vi har også flyttet til en ny plass så kjenner ingen. Så skjønner følelsen din Anonymous poster hash: ed99c...0ef
Isola&Lille+julegave Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg hører på podcasts, rydder og organiserer til dagen etter, vasker, studerer (tar fag på deltid), leser bok/avis/blad, strikker eller hekler, snakker i tlf, sitter på nett, ser på tv (prøver å la være).
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 ensom jeg også, hvor i landet bor du? Anonymous poster hash: 8a6a6...494
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Bor i stavanger. Har nettopp vært å kjøpt meg alle fifthy shades bøkene så får begynne å lese dem på kveldene. Finne ut hva alt hysteriet rundt dem er. Anonymous poster hash: 57c88...a6a
G05+2spirer2012 Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg bor og i stavanger. Etter Fifty, hvis du liker dem kan du lese crossfire serien :-D
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Åh takk for tips! Anonymous poster hash: 57c88...a6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå